וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופית: הפועל תל אביב - הפועל עכו במושבה, פרנסיס בנג'מין שוחרר

27.11.2014 / 13:42

האדומים קיבלו אישור חריג ממנהלת הליגה לארח בפתח תקוה את מחזור אמצע השבוע הבא למרות שהאצטדיון לא מרוחק מספיק מבלומפילד. המגן הניגרי שוחרר באופן מיידי ויקבל את משכורת דצמבר

one

הפועל תל אביב תארח במחזור ה-11 את הפועל עכו כמתוכנן באצטדיון המושבה (רביעי, 19:45). אתמול העביר עו"ד עמית פינס המייצג את האדומים בקשה להתאחדות ולמנהלת הליגות לאפשר לקבוצה לארח את המשחק נגד עכו במושבה למרות שזה מנוגד לעונש הרדיוס שהוטל על האדומים בבית הדין העליון שכן האצטדיון בפתח תקוה לא מרוחק מספיק. מנכ"ל המנהלת אורן חסון נעתר לבקשת הפועל תל אביב מכיוון שלא נמצא מגרש מתאים והאצטדיון בנתניה לא היה זמין בשל משחקה של מכבי נתניה שמתקיים במקביל. לפיכך, אושר לאדומים באופן חריג לארח במושבה. יש להדגיש שהמשחק מלכתחילה היה אמור להתקיים במושבה בשל השזרוע בבלומפילד. חשוב להדגיש כי הנושא אושר על ידי ועדת הליגה והגביע.

אצטדיון המושבה פתח תקוה. ברני ארדוב, ברני ארדוב
האדומים באים. אצטדיון המושבה/ברני ארדוב, ברני ארדוב

אין בדברים אלה להסיק כי האדומים לא ימשיכו לנסות לערער על העונש שקיבלו בעקבות אירועי דרבי. במועדון מתכוונים להגיש בקשה לקיים דיון נוסף בעניין, כאשר אם בית הדין לא יאשר או לחלופין העונש לא ישונה, יפנו במועדון לבית משפט אזרחי. חשוב לציין שעונש הרדיוס פחות קריטי ובמועדון ילחמו להחזיר את הנקודה שהופחתה ואף לקיים משחק חוזר.

בצד המקצועי, המגן פרנסיס בנג'מין שוחרר מהקבוצה באופן סופי ויעזוב כבר מחר את ישראל. הניגרי, שהגיע בקיץ בתור תקווה גדולה, לא קיבל הזדמנות בשבועות האחרונים בסגל של אסי דומב. לאחר שיחה שהתקיימה כבר לפני חודש בין סוכנו משה הר אדיר לבין המנהל המקצועי אייל ברקוביץ', החליטו השניים כי הצדדים ייפרדו כבר בינואר הקרוב. אלא שהשבוע נערכה שוב פגישה בין השניים, בה הוחלט שבנג'מין ישוחרר באופן מיידי כבר עכשיו, יקבל את משכורת דצמבר ויוותר על שכרו עד סוף העונה. בהפועל תל אביב שוקלים לצרף מגן שמאלי על חשבונו או אולי חלוץ נוסף לסגל.

משה אוחיון שלא היה בסגל למשחק האחרון החלים מפציעה ויפתח על הספסל במשחק החוץ נגד מכבי חיפה ביום ראשון. דני עמוס, שנפגע בשבת, יהיה כשיר. החלוץ שובל גוזלן לא רשאי לשחק מול מחזיקת כרטיסו ולכן המאמן אסי דומב יערוך שינוי אחד בהרכב לעומת ה-11 שניצחו את הפועל באר שבע. שלומי אזולאי הוא זה שאמור להחליף את גוזלן ולפתוח מול האקסית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully