וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דירוג פיפ"א: ישראל עלתה למקום ה-32

הבחורים של אלי גוטמן התייצבו במקום ה-32 בעולם ועקפו את גאנה של אברהם גרנט שנמצאת במקום ה-37. בלגיה עדיין רביעית, גרמניה עדיין מוליכה, ויילס 34, קפריסין 88

מאמן נבחרת ישראל, אלי גוטמן. ברני ארדוב
בדרך הנכונה. אלי גוטמן/ברני ארדוב

הניצחון האחרון של נבחרת ישראל על בוסניה הזניק את הנבחרת לא פחות מ-13 מקומות בדירוג פיפ"א היישר אל המקום ה-32 בעולם. בלגיה, היריבה החזקה של הנבחרת בבית אותה תפגוש הנבחרת בחודש מרץ, נותרה במקום הרביעי. בוסניה סבלה מההפסד לישראל עם ירידה של שלושה שלבים למקום ה-29.

עוד בבית הישראלי: ויילס נותרה במקום ה-34, קפריסין דילגה שמונה שלבים למקום ה-88 ואנדורה החלשה עלתה שלב אחד למקום ה-201.

בצמרת הדירוג אין כל הפתעות: גרמניה, למרות החולשה שהיא מפגינה במשחקי מוקדמות היורו, נותרה במקום הראשון ומקדימה את ארגנטינה השנייה. קולומביה ניצבת שלישית לפני בלגיה הרביעית והולנד החמישית. את החמישייה השנייה בדירוג מובילה ברזיל, כשאחריה נמצאות פורטוגל (עלייה של שני שלבים), צרפת, ספרד (עלייה של שלב אחד) ואורוגוואי (ירידה של שני שלבים). גאנה של אברהם גרנט ירדה שני שלבים למקום ה-37.

בין השינויים הבולטים ברשימה: אנגליה עלתה שבעה שלבים למקום ה-13, גינאה טיפסה 17 שלבים למקוםה -38, מצרים צנחה 22 מקומות למקום ה-60, זמביה עלתה 16 שלבים למקום ה-62, האיטי עלתה 25 שלבים למקום ה-68 וג'מייקה עשתה קפיצה ענקית של לא פחות מ-42 מקומות היישר למקום ה-71.

הצמרת

1. גרמניה

2. ארגנטינה

3. קולומביה

4. בלגיה

5. הולנד

6. ברזיל

7. פורטוגל

-. צרפת

9. ספרד

10. אורוגוואי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully