וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליניב ברדה: "העונה המאבק צמוד יותר לעומת העונה שעברה"

27.11.2014 / 11:52

חלוץ הפועל באר שבע העריך שהמאבק על האליפות יהיה פחות חד צדדי, והוסיף על טעות השיפוט בשבת: "צריך לכבד את השופט כי הוא לא רצה לטעות". ארבייטמן ופאיוביץ' צפויים לפתוח נגד מכבי נתניה

one

בהנהלת הפועל באר שבע סירבו להגיב אתמול (רביעי) על החלטת הוועדה המקצועית של איגוד השופטים, שגרסה כי לא היה מקום לשרוק לפנדל במשחק נגד הפועל תל אביב משום שמאור בוזגלו לא נגע בידו בתוך הרחבה. הוועדה הוציאה הוראות חדשות בעקבות הטעות הקשה של אלי חכמון והנחתה את השופטים שלא לשרוק במצבים "גבוליים", כפי שהיא מגדירה, מעין אלה.

מי שכן התייחס למקרה היה אליניב ברדה, שאמר: "זו היסטוריה. התאכזבנו מאוד אחרי המשחק כי באותו רגע ידענו שזה היה מחוץ לרחבה, אבל זה הכדורגל. צריך לכבד את השופט כי הוא לא רצה לטעות. זה חלק מהמשחק ואנחנו מסתכלים קדימה". אחד השחקנים הוסיף: "חכמון יודע עכשיו שטעה ולכן כל אמירה בעניין תהיה מיותרת. את הנקודה אף אחד לא ישיב לנו".

ברדה התייחס לפני האימון גם להד סביב נושא התספורת החדשה שלו, ואמר: "לא ידעתי שיהיה כזה באז סביב זה. רציתי להיראות צעיר בכמה שנים". על המאבק בצמרת אמר: "נכון לעכשיו זה נראה צמוד יותר מאשר בעונה שעברה, אבל זה עוד מוקדם. קבוצות שרוצות להישאר למעלה חייבות ליצור המשכיות. קרית שמונה עשתה רצף של תוצאות טובות בלי להסתכל על היריבות. היום היא ראשונה". שלומי ארבייטמן וטומיסלב פאיוביץ' צפויים לפתוח מול מכבי נתניה לאחר שערכו אתמול אימון מלא. דובב גבאי ייעדר עוד כשלושה שבועות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully