וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר: "ממתי משקיף בודק שירותים ואסלות אחרי המשחק? זה מגמתי"

27.11.2014 / 11:28

בבית"ר ממשיכים לזעום על העונש שספגו בגלל התפרעות האוהדים בדוחא: "דוח השיפוט נכתב בפחדנות, יכול להיות שקריאות 'בדם נפדה את אל אקצא' לא יצוינו?"

צילום ועריכה: קובי אליהו

בבית"ר ירושלים קיבלו בזעם את החלטת בית הדין המשמעתי לפסוק לקבוצה משחק רדיוס וקנס של 50 אלף שקל בעקבות הקריאות הגזעניות במשחק נגד בני סכנין בדוחא, וכמו כן על הוונדליזם שבוצע בשירותי האצטדיון על ידי אוהדיה. בבית"ר אמרו הבוקר: "אמרנו לפני, במהלך ואחרי הדיון שאת שדוח השופט והמשקיף נכתבו בפחדנות. לא יכול להיות שמתעלמים מכל כך הרבה אירועים ומכל האווירה, ומתייחסים נקודתית לפרטים בצורה יבשה. זאת פשוט פחדות ובורות, אין דרך אחרת להסביר את זה".

"יכול להיות שאצטדיון שלם שר 'בדם נפדה את אל אקצא' וזה לא מופיע בדוח?", הוסיפו בבית"ר. "יכול להיות שיכתבו שהיה ונדליזם בשירותים אבל לא יתייחסו לזה שהאוהדים נשארו שם שלוש שעות אחרי המשחק כמו כלבים כי סכנין לא עמדה בדרישות המשטרה לספק שמונה אוטובוסים? זה מרגיש שהכל מגמתי או שפשוט לא רוצים באמת להיכנס לעומק העניין, רוצים לצאת ידי חובה כדי להכניס כסף להתאחדות על חשבוננו".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"לא יכול להיות שמתעלמים מכל כך הרבה אירועים ומכל האווירה"/מערכת וואלה!, צילום מסך

בית"ר תגיש הבוקר צו עיכוב לביצוע העונש וצפויה לערער בשבוע הבא. לערעור צפויה בית"ר להגיע עם עורך דין וכתב הגנה מסודר יותר. במידה וצו עיכוב הביצוע יתקבל, בית"ר תארח בוודאות את שני המשחקים נגד מכבי והפועל פתח תקוה בטדי, כאשר אם יוחלט גם לאחר הערעור כי עונש הרדיוס יישאר על כנו, הוא יבוצע במשחק הבית הבא נגד הפועל רעננה. אוהדים שיצרו קשר אתמול עם הנהלת המועדון הודיעו כי יגיעו לתמוך בקבוצה בערעור.

אתמול צפו שחקני הקבוצה במשחק נגד בני סכנין ונראו מתוסכלים. שחקנים אמרו לאחר מכן: "גם במשחק כזה היינו צריכים לנצח, הגענו למספיק מצבים וכמו במשחק נגד הפועל חיפה אנחנו חייבים לנצל לפחות מצב אחד כדי לייצר מומנטום לטובתנו. אנחנו מפסידים לקבוצות שמגיעים לפחות מצבים מאיתנו וזה עוד יותר מתסכל". היום ינדדו שחקני הקבוצה למעלה אדומים להתאמן על המגרש הסינטטי בעקבות ההצפות בבית וגן. כזכור, אתמול התאמנו שחקני הקבוצה באולם ובמועדון יחכו לראות מה יהיה מצבו של בין וגן היום והאם הוא יכול להיות כשיר לאימונים מחר, כשכרגע נראה שהסיכויים לכך נמוכים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully