וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה קיבלה את הכסף על דושאן מאטוביץ'

27.11.2014 / 11:40

אחרי המתיחות עם בית"ר ירושלים, בקבוצה הצפונית קיבלו את הכסף מעסקת העברתו של המגן מחודש ינואר. שרצקי החליט להמשיך עם מחיר כרטיס ב-50 שקל גם מול הפועל באר שבע

one

בית"ר ירושלים העבירה את הכסף אותו הייתה חייבת לעירוני קרית שמונה כחלק מעסקת העברתו של דושאן מאטוביץ' בחודש ינואר. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, בקרית שמונה המתינו לכסף שלא הגיע מבית"ר ואף שקלו לפנות להליך בוררות כנגד המועדון, מה שהציף מתיחות בין הבעלים של שני המועדונים, אלי טביב ואיזי שרצקי. למרות שבבית"ר ירושלים הגיבו בעבר לידיעה כי בין טביב לשרצקי יש עניינים לא פתורים, שלשום (שלישי) העבירה הקבוצה מהבירה את הכסף לקרית שמונה ולמעשה סיימה ככל הנראה את הסאגה הנוכחית בין הצדדים.

דושאן מאטוביץ' שחקן בית"ר ירושלים. אדריאן הרבשטיין
הכסף הגיע. מאטוביץ'/אדריאן הרבשטיין

בינתיים בקרית שמונה מתכוננים למשחקים הקרובים כאשר שרצקי החליט להמשיך עם המחירים הנמוכים למשחקים הגדולים של הקבוצה וגם נגד הפועל באר שבע במשחק הבית הקרוב ימכרו בקרית שמונה כרטיסים במחיר אחיד של 50 שקלים. בקבוצה מקווים שאחרי הניצחון על מכבי תל אביב הקהל המקומי יגיע בהמוניו ובניגוד למפגש מול האלופה, הרוב ביציעים יהיה של הקבוצה המקומית כשמכירה מוקדמת כבר החלה למשחק שייערך ביום שלישי הקרוב במחזור אמצע השבוע שייערך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully