וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרגדיה בקריקט: שחקן נפגע בראשו ומת

פיל יוז, שחקן קריקט מאוסטרליה, ספג מכה בראשו אחרי מכה של שחקן יריב, נחת על הקרקע, איבד את ההכרה וכעבור יומיים מת בבית החולים. מאמן הנבחרת: "אנחנו הרוסים לגמרי"

עוד טרגדיה במגרש הספורט מסתיימת בתוצאה מצערת מאוד: שחקן הקריקט האוסטרלי פיל יוז מת בגיל 25 בבית החולים יומיים לאחר שהוא נפגע בראשו מכדור משחק במשחק בסידני. רופא הנבחרת פטר ברוקנר ציין לאחר מותו כי הוא לא חזר להכרה מאז הפגיעה בראשו. יוז היה שחקן קריקט מוביל ובין השאר שיחק בהאמפשייר, מידלסקס ו-וורקסטשייר. הוא נפגע מכדור קצר שזרק לעברו שון אבוט.

"אנונ הרוסים לגמרי, וזה בלשון המעטה", אמר מאמן הנבחרת האוסטרלית, ג'יימס סאות'רלנד לאחר ההודעה על מותו. "המילה טרגדיה הולכת והופכת לשמישה יותר בספורט, אבל התאונה המוזרה הזו היא טרגדיה בחיים האמיתיים".

קפטן הנבחרת האוסטרלית, מייקל קלארק, הקריא את דברי המשפחה במסיבת העיתונאים: "אנחנו הרוסים מאובדן הבן האהוב שלנו והאח פיליפ. אלה יהיו כמה ימים קשים מאוד. אנו מעריכים את כל התמיכה שקיבלנו מהמשפחה, החברים, השחקנים נבחרת אוסטרליה והציבור הרחב. קריקט היה החיים של פיליפ ואנחנו כמשפחה חלקנו את האהבה למשחק איתו. אנחנו אוהבים אותך".

פיל יוז שחקן קריקט אוסטרלי. AP
היה מוערך מאוד בארצו. יוז/AP

יוז, ששיחק בנבחרת דרום אוסטרליה, צנח על הקרקע אחרי כדור של שון אבוט שמשחק בדרום ווילס. הצוותים הרפואיים שנכחו במקום ביצעו פעולות החייאה והנשמה לפני שהוא פונה לבית החולים סנט וינסנט, שם הוא עבר ניתוח שנמשך שעה וחצי כדי להקל על הלחץ שנוצר במוחו.

"זו חובתי המרה להודיע לכם כי לפני זמן קצר פיליפ יוז מת", אמר ברוקנר בפנייתו לציבור. "הוא מעולם לא שב להכרתו בעקבות הפציעה ביום שלישי. הוא לא סבל מכאבים לפני שהוא מת והוא היה מוקף במשפחה שלו ובחבריו הקרובים. בקהילת הקריקט, אנו מתאבלים על האובדן שלו ושולחים את תנחומינו העמוקים ביותר לבני המשפחה והחברים של פיליפ בזמן עצוב זה".

ראש ממשלת אוסטרליה, טוני אבוט, נפרד מיוז, ותיאר אותו כ"בחור צעיר שחי את החלומות שלו. המוות שלו הוא יום עצוב עבור הקריקט ויום קורע לב עבור משפחתו. מה שקרה נגע במיליוני אוסטרלים. חיים צעירים נגדעו במשחק הלאומי שלנו וזה מקרה מזעזע. הוא היה אהוב, נעץ ומכובד על ידי חבריו לקבוצה ועל ידי אוהדי קריקט רבים".

  • עוד באותו נושא:
  • פיל יוז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully