וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורם בירושלים: "השחקנים מרגישים שבעים", גם פרנקו ספג ביקורת

27.11.2014 / 8:27

אחרי ההפסד הרביעי ברציפות ביורוקאפ, קיים כעס על המאמן והשחקנים ואם הקבוצה תודח, תישקל האפשרות לשחרר שחקן מהסגל. פרנקו: "אנחנו מתכוונים להילחם עד הסוף גם אם הסיכויים להעפיל קטנים"

מאמן הפועל ירושלים דני פרנקו. מגד גוזני
לא נשאר נקי. דני פרנקו/מגד גוזני

הפועל ירושלים קרובה לרשום הדחה מהיורוקאפ אחרי שאתמול (שלישי) היא ספגה הפסד רביעי ברציפות, הפעם 69:67 לוולוגראד הרוסית. בעקבות ההפסד, הקבוצה של דני פרנקו צנחה למאזן 6:1 בשלב הבתים במפעל. קשה להאמין שכשבירושלים בנו את הסגל הם ציפו להיות במקום עגום כל כך ועל כן קיימת בקבוצה תחושה של אכזבה וכעס.

מעבר לכך, לוואלה! ספורט נודע כי מאחורי הקלעים קיימת לא מעט ביקורת על השחקנים, אך גם על המאמן דני פרנקו בכל מה שקשור להתנהלות שלו באירופה. בכל מקרה, אם ירושלים לא תעלה שלב באירופה, בקבוצה ישקלו לבצע שחרור של שחקן מהסגל. "יש כאן שחקנים שחתומים לכמה עונות. מצד אחד זה נותן המשכיות, אבל מהצד השני זה יוצר אצלם תחושת שובע כי יש להם חוזה מובטח והם לא מרגישים שהם צריכם להתאמץ", ביקר גורם בקבוצה. בירושלים אף סיפרו כי לאחר המשחק דונטה סמית', שהחטיא זריקה בשניות הסיום, נראה מתוסכל ומאוכזב.

רייט: "שיחקנו חזק מספיק כדי לנצח, אבל זה לא הצליח"

שחקן הפועל ירושלים טוני גפני. אדריאן הרבשטיין
"הם היו ראויים לניצחון". טוני גפני/אדריאן הרבשטיין

"אני רוצה לברך את הרוסים על הניצחון", אמר דני פרנקו בסיום. "הצגנו הגנה טובה לאורך רוב המשחק, אבל לצערי הפסדנו בשניות הסיום. לא משנה מה תוצאת המשחק, אנחנו מתכוונים להילחם עד הסוף גם אם הסיכויים קטנים".

טוני גפני הוסיף: "שיחקנו מול קבוצה שמשחקת כדורסל טוב. הם היו ראויים לניצחון. בסיום המשחק התאמצנו, אבל לצערי הם עשו מהלכים גדולים יותר ממה שאנחנו עשינו בסיום המשחק. אני לא חושב שהודחנו עדיין באופן אוטומטי, יש משחק בשבוע הבא ונילחם להשיג בו ניצחון. משם נראה מה קורה".

ומה אמרו בצד הרוסי? דירק בברמן, מאמן הקבוצה: "זה היה מאמץ קבוצתי. המשחק מסתכם בפוזשן הבא והגנה טובה וזה מה שקרה במשחק. הניצחון הזה מעניק לנו סיכוי טוב להתקדם לשלב הבא באירופה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully