וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומרי כספי: "יש לנו את הכישרון כדי להיות כוח במערב"

הפורוורד מרוצה מאוד בסקרמנטו ומאמין בסיכויי קבוצתו ללכת רחוק: "קאזינס וגיי הם החתיכות הנכונות בפאזל. כולנו באותו קו. אני אוהב להיות כאן ומנסה להראות להם מה זה להיות ישראלי"

עומרי כספי, סקרמנטו קינגס. AP
בכושר נפלא. כספי/AP

עומרי כספי חווה אתמול בלילה (בין שלישי לרביעי) את משחקו הטוב ביותר העונה, ואחד הטובים שלו ב-NBA בשנים האחרונות. הישראלי צלף 22 נקודות מול ניו אורלינס שוויתרה עליו, סייע לסקרמנטו לנצח, והלילה הוא אמור להמשיך לפתוח בחמישייה בשל פציעתו של רודי גיי.

בדומה לישראלי, כך גם סקרמנטו פתחה את העונה בצורה טובה מאוד. הקינגס עומדים כעת על מאזן של 5:9, ולכספי יש הסברים: "זה עדיין מוקדם ויש לנו עוד דרך ארוכה, אבל עם דמרכוס קאזינס ורודי גיי זה מרגיש כאילו יש לנו את החתיכות הנכונות בפאזל, והעיר מאוד נרגשת לגבי זה", אמר לאתר Dime. "יש לנו את הכישרון כדי להיות כוח במערב. צריך להמשיך לעבוד קשה ולהשתפר, אבל זה אפשרי עבורנו".

כספי נשאל בקשר לסרטון הוויראלי שלו, מסדר לקאזינס את סרט הזיעה, ואמר: "היה כיף לראות, לא ידעתי שמצלמים אותנו. כולנו באותו קו מחשבה, כולם מנסים לעבוד קשה ולהשתפר, הכי חשוב שתהיה חבורה של חבר'ה טובים, שכיף לבוא ולעבוד איתם מדי יום".

ומה באשר אליו? אם זה תלוי בו, כספי לא רוצה ללכת לשום מקום. "אני אוהב להיות כאן! כמובן שזה עדיין מוקדם, ואני מנסה לא לחשוב על זה עדיין. אני מנסה לחשוב איך לנסות לעזור לקבוצה לנצח את המשחק הבא".

לבסוף, על מעמדו כמעין שגריר ישראלי בליגה הטובה בעולם, אמר הפורוורד: "אני מנסה לייצג את המדינה שלי הכי טוב שאפשר. אני מנסה להראות להם פרספקטיבה, מה זה להיות ישראלי, מי אנחנו. הייתי שמח להיות סוג של שגריר של רצון טוב, להשפיע על אנשים, לראות את המדינה שלנו, להבין את הרוח, לראות את האנשים שרוצים שיהיה שלום ורוצים לעבור הלאה".

עומרי כספי קלע 22 נקודות והוליך את סקרמנטו לניצחון בניו אורלינס

כל המספרים מהמשחק המצוין של עומרי כספי מול הפליקנס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully