וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: "החלטה שערורייתית. נשקול לא להופיע למשחקים"

26.11.2014 / 19:37

בקבוצה הוציאו תגובה חריפה בעקבות עונש הרדיוס והקנס בגובה 50 אלף שקל בשל אירועי דוחא, ויערערו: "כל עוונם של האוהדים היו כמה קריאות מינוריות שבקושי נשמעו. היכן הצדק?"

צילום ועריכה: קובי אליהו

בית"ר ירושלים נותרה בהלם מהחלטת בית הדין של ההתאחדות לכדורגל, שהחליט להעניש אותה בשני סעיפים בעקבות אירועי המשחק בדוחא ביום ראשון, התפרעות אוהדים וקריאות גזעניות מצד אוהדיה. הקבוצה תידרש לארח את משחק הבית הבא שלה מחוץ לטדי וכן תיקנס בסכום של 50 אלף, שקל. בנוסף, היא תידרש גם לפצות את סכנין בגין הנזק שנגרם לשירותי האצטדיון. בשלב הזה עדיין לא ברור על איזה משחק של בית"ר יחול העונש כאשר הקבוצה אמורה לארח את מכבי פתח תקוה ביום שני ושלושה ימים לאחר מכן היא אמורה לפגוש בטדי גם את הפועל פתח תקוה.

נציג בית"ר ירושלים בבית הדין אבנר קופל עם יו"ר בני סכנין מוחמד אבו יונס. ברני ארדוב
יוציאו צו עיכוב לביצוע העונש. קופל ואבו יונס, בדיון הערב/ברני ארדוב
"יש תחושה של אפלייה מתקנת על גביה של בית"ר ירושלים. בכוונת המועדון לערער על העונש, ואם נצטרך נפנה לערכאות משפטיות כדי לשנות את ההחלטה השערורייתית שהתקבלה הערב"

בבית"ר ירושלים מתכוונים לערער על העונש הקשה שהוטל על הקבוצה ומחר (חמישי) הם יגישו בקשה לצו עיכוב ביצוע. בקבוצה אמרו לאחר היוודע העונש: "מועדון הכדורגל בית"ר ירושלים מביע תדהמה עמוקה מהחלטת בית הדין של ההתאחדות לכדורגל להעניש את הקבוצה בעונש של רדיוס עם קהל ובקנס חסר פרופורציה של 50 אלף שקל. חוסר המידתיות בענישה זועק לשמים בכל הנוגע לבית"ר ירושלים ולקהל אוהדיה".

בבית"ר המשיכו ותקפו: "איך יכול להיות שבני סכנין כמארחת וכאחראית, אשר אוהדיה השליטו אווירת טרור על ידי קריאות מיליטנטיות וקריאה למלחמה, זריקת חפצים לשדה המשחק ולעבר קוון המשחק ובנוסף הבעירו אבוקות תצא עם עונש סמלי, ואילו 400 אוהדי בית"ר אשר זכו ליחס משפיל ולדרך ייסורים וכל עוונם היו כמה קריאות מינוריות שבקושי נשמעו ועל כך נקבל ענישה חמורה שכזו?! היכן הצדק?! רק בחודש האחרון נראו פעולות חמורות הרבה יותר של קהלים אחרים והענישה הייתה קלה בהרבה. יש תחושה של אפלייה מתקנת על גביה של בית"ר ירושלים. בכוונת המועדון לערער על העונש, ואם נצטרך נפנה לערכאות משפטיות כדי לשנות את ההחלטה השערורייתית שהתקבלה הערב ואולי אף לא להופיע למשחקים".

המגרש בבית וגן הוצף, בית"ר ירושלים התאמנה באולם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully