וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המגרש בבית וגן הוצף, בית"ר ירושלים התאמנה באולם

מזג האוויר הסוער גרם לקבוצה לנדוד מהמתחם המוצף לאולם בבירה. דריכות לקראת הפועל פ"ת: "חייבים לנצח אחרת האווירה תהפוך באמת לשלילית". קוראץ' מתוסכל מהביקורות. איבנובסקי מועמד

one

מזג האוויר הסוער שפוקד את המדינה ביומיים האחרונים לא פוסח גם על ירושלים. מתחם האימונים של בית"ר ירושלים בבית וגן הוצף והפך מסוכן לאימונים, ובשל כך התאמנה הקבוצה היום (רביעי) באחד האולמות הסמוכים. בימים הקרובים תצטרך הקבוצה למצוא פתרונות, כאשר כבר מחר היא עשויה לנדוד למעלה אדומים כדי להתאמן.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
במועדון ינסו למצוא פתרונות לקראת הימים הקרובים. המתחם בבית וגן/מערכת וואלה!, צילום מסך

בבית"ר מנסים לחזור לשגרה לאחר אירועי סכנין. השחקנים יודעים שכל תוצאה פרט לניצחון במשחק הבא נגד הפועל פתח תקוה ביום שני עשויה לגרום ללחץ גדול מאוד. אחד השחקנים אף אמר היום: "לא משנה איך, זה משחק שחייבים לנצח אחרת כל האווירה תהפוך באמת לשלילית, ויהיה כאן כדור שלג שיהיה הרבה יותר קשה לצאת ממנו. אנחנו מרגישים את האוהדים והאכזבה אחרי סכנין ובכלל החודש השחור הזה ורוצים לעשות לזה סוף ולהתחיל תקופה חדשה".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אי אפשר להתאמן בתנאים בכאלה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מי שנשמע מאוד מתוסכל בימים האחרונים הוא זרקו קוראץ'. קוראץ' חש כי הוא ממעט לקבל כדורים ומנגד מרבית הביקורות מופנות אליו שלא בצדק. קוראץ אמר לשחקנים בקבוצה: "אני כמעט לא מקבל כדורים. שהקבוצה תחזור לשחק אני אבקיע בדיוק כמו שהבקעתי כל הקריירה שלי. קל ליפול על חלוץ כשלא הולך אבל זה לא הוגן".

מי שעשוי לפתוח ביום שני הוא תומר סוויסה. בבית"ר רוצים להכניס את החלוץ לעניינים והתחושה היא כי השיבוץ שלו כמחליף רק פוגע לו בביטחון ומוציא אותו לגמרי מהמשחק. גם איציק כהן צפוי לקבל דקות לאחר שהייתה שביעות רצון גדולה ממנו בדקות ששיחק בדוחא. דני פרדה וזרקו קוראץ' מועמדים לרדת לספסל במשחק הקרוב, אם כי הצוות המקצועי עדיין לא קיבל החלטה סופית בעניין.

בבית"ר מתעניינים בשבועות האחרונים במספר חלוצים לקראת חודש ינואר. אחד מהם הוא החלוץ מירקו איבנובסקי, חלוץ נבחרת מקדוניה בן ה-25 שמשחק בקלוז' הרומנית. פרט אליו יש לבית"ר עוד מספר מועמדים ונראה כי במהלך חודש דצמבר תעביר בית"ר הילוך בנושא.

גל כהן שחקן הפועל חיפה מול ז'רקו קוראץ' שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
"קל ליפול על חלוץ כשלא הולך אבל זה לא הוגן". קוראץ'/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully