וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברייסי רייט: "מדובר במשחק מפתח, אבל זה לא ילחיץ אותנו"

26.11.2014 / 12:28

הפועל ירושלים ושחקנה מתוחים לפני וולגוגרד ביורוקאפ, כששתי הקבוצות חייבות ניצחון כדי לשמור על סיכוי להעפיל שלב (18:30, ער' ONE). הלפרין: "מאמין שנייצר תוצאה שתשאיר אותנו בתמונה"

שחקני הפועל ירושלים ליאור אליהו, ברייסי רייט, טוני גפני, דונטה סמית'. אדריאן הרבשטיין
חייבים לנצח כדי לשמור על סיכוי/אדריאן הרבשטיין

הפועל ירושלים מתכוננת למשחק הגורלי ברוסיה הערב מול וולגוגרד במסגרת היורוקאפ (18:30, ערוץ ONE). בקבוצה מודעים לכך שהם חייבים ניצחון כדי לשמור על סיכוי להעפיל לשלב הבא. גארד הקבוצה ברייסי רייט אמר לקראת המשחק: "מדובר במשחק חשוב, כל ניצחון מעתה הוא קריטי כי אנחנו נאבקים על החיים שלנו במפעל. כל משחק הוא להיות או לחדול מבחינתנו. אני חושב שזו גם הגישה שנגיע לכל משחק. בהחלט מדובר במשחק מפתח, אבל זה לא ילחיץ אותנו".

על הרוסים אמר רייט: "יש לוולגוגרד הרבה כלי נשק, הם מנסים ללחוץ, הקליעה שלהם טובה, אנחנו צריכים להיות אחראיים מבחינה הגנה, באחד על אחד. אם נשחק ביחד, יהיה בסדר". השחקן התייחס להצטרפותו של פופוס מנסה בונסו לקבוצה: "שיחקתי איתו לפני המון זמן, אני מכיר אותו ואת המשחק שלו היטב. אני יודע שברגע שהוא יתאקלם בקבוצה הוא בהחלט יוכל לעזור ולתרום לנו. כבר הערב הוא ישחק איתנו".

לגבי ההבדלים שמציגה ירושלים ביכולת באירופה ובליגה הישראלית אמר רייט: "אני לא יודע מה הסיבה לכך, אפשר אולי להגיד שזה מאצ' אפ אבל לדעתי לא הצלחנו לסיים לטובתנו כמה משחקים, היו שלושה משחקים שהפסדנו פחות מחמש נקודות, אם היינו עושים כמה פחות טעויות שהיו קריטיות למשחק, היינו במצב שונה. היינו בכל משחק אבל צריך לדעת לסיים את זה, אם נעשה את זה, נצליח".

מנסה בונסו: "אני אחד השחקנים הכי אתלטיים באירופה"

ברייסי רייט שחקן הפועל ירושלים. אדריאן הרבשטיין
ברייסי רייט/אדריאן הרבשטיין

במשחק היורקאפ האחרון ברייסי רייט פתח במקומו של יותם הלפרין הלפרין סיים את הערב ללא נקודות. לשאלה האם זה השפיע על הלפרין, השיב האמריקאי: "לכל השחקנים במהלך עונה יש עליות ומורדות, אני לא בטוח שזה המצב עם יותם, אבל הוא צריך להמשיך לנסות לקלוע ולהיות אגריסיבי. ולא לדאוג אם הוא מחטיא כדור, שישחק כמו שהוא משחק. יותם שחקן מנוסה בעל רזומה עשיר במשחק והוא יודע מה צריך לעשות כדי להמשיך".

היום בבוקר ערכה הקבוצה אימון קליעות ואסיפת וידאו מסכמת. קפטן הקבוצה יותם הלפרין הוסיף: "חשיבות המשחק ברורה לנו. אנחנו יודעים מה צריך לעשות על מנת לנצח. יהיה משחק קשה מאוד מול קבוצה טובה, שהתחזקה מאז המפגש הקודם שלנו. עם זאת, אני מאמין ביכולת שלנו לייצר תוצאה טובה שתשאיר אותנו בתמונה".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
יותם הלפרין שחקן הפועל ירושלים. אדריאן הרבשטיין
"יותם שחקן מנוסה בעל רזומה עשיר במשחק והוא יודע מה צריך לעשות כדי להמשיך". הלפרין/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully