וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן ותיק ב-NBA: "ההתקפה של בלאט חסרת דמיון, זה לא יעבוד"

דיוויד בלאט ממשיך לספוג ביקורת מאנשי מקצוע בארה"ב: "ההתקפה של קליבלנד לא מתחברת, בלאט לא לוחץ על הנקודות הנכונות, זה לא יספיק מול קבוצות איכותיות"

מאמן קליבלנד קאבלירס דיוויד בלאט. AP
אתגר גדול לפניו. בלאט/AP

למרות הניצחון אתמול (רביעי) על אורלנדו, בארה"ב ממשיכים לפקפק בסיכוייה של קליבלנד להצליח העונה תחת הטריו החדש ותחת המאמן דיוויד בלאט. הווארד בק, כתבה הוותיק של האתר "bleacherreport", ניתח בצורה מעמיקה את המתחולל עד עתה בקליבלנד, ובין השאר השווה בין הטריו של בוסטון שזכה באליפות ב-2008 (גארנט-פירס-אלן) לבין הטריו הנוכחי של קליבלנד (לברון-אירווינג-לאב) וציין את ההבדלים המהותיים בין הציוותים.

בק ניתח את הכימיה הבעייתית בין השלישייה של הקאבס, את העובדה שהם לא משלימים זה את זה, את היעדר שחקן הגנה מרכזי במערך של קליבלנד, את חוסר האיזון ההתקפי בין שלושה שחקנים שרוצים את הכדור, את חוסר הניסיון של אירווינג ולאב בקבוצות מנצחות, ואולי גם את חוסר הבגרות של חלקם.

לברון ג'יימס שחקן קליבלנד קאבלירס עם קווין לאב, קיירי אירווינג. GettyImages
שלישייה לא מאוזנת. הטריו/GettyImages

ג'ורג' קארל ציין ש"אין בקבוצה הזו מחויבות הגנתית, וגם אם הם ישיגו את המחויבות ההגנתית, אין להם מספיק כישרון בהגנה, אין להם חוסם, אין להם מי שילחץ על הכדור, וחוץ מלברון, אין להם מי שיספק מהלכים הגנתיים חשובים".

ולא פחות חשוב, במאמר של בק מופיע ציטוט של מאמן בכיר ב-NBA, שמביע אי אמון בדייויד בלאט. "גם אריק ספולסטרה היה מאמן חסר ניסיון", משווה בק בין מיאמי לקליבלנד, "אבל הוא כבר היה מאמן שנתיים והיה חלק ממיאמי שנים. היו לו יחסי אמון עם וויד, שעזרו לבנות קשר עם לברון. בבוסטון היה את דוק ריברס עם עבר בליגה, עם יחסים ארוכים עם פירס ועם אמון מגארנט ואלן.

"קליבלנד, לעומת זאת, מאומנת על ידי בלאט, שבנה לעצמו מוניטין באירופה אך מעולם לא ב-NBA, ועכשיו הוא מנסה להתאים את עצמו לליגה. 'אני חושב שבלאט מתקשה מעט', אמר מאמן ותיק ב-NBA, 'ההתקפה שלו חסרת דמיון. ספולסטרה עשה עבודה טובה כשמיזג בין שחקנים, הצליח לבודד שחקנים, אבל אני לא רואה את זה עכשיו בקליבלנד. ההתקפה שם לא מתחברת'.

"המאמן, שסירב להזדהות בעודו מבקר מאמן יריב, ציין ש'ההתקפה של בלאט מבוססת על אלמנטים אירופאיים שלא יעבדו ב-NBA. זה פשוט מדי. אני פשוט לא חושב שהוא לוחץ על הנקודות הנכונות. הכישרון שלהם מצליח להשתלט על משחקים ולנצח, אבל מול קבוצות איכותיות זה לא יעבוד'".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully