וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה חוגגת עם מסי: "אף פעם לא נמאס ממנו, הוא טוב מדי"

התקשורת בברצלונה וחבריו לקבוצה ציינו את השיא האדיר של הפרעוש, שהפך לשיאן הכיבושים באלופות:"הכדורגלן הטוב בהיסטוריה". ורק הוא חוגג בלקוניות האופיינית: "שמח, אבל העיקר שניצחנו"

שחקני ברצלונה חוגגים עם ליאונל מסי. AP
שבוע מהסרטים. מסי/AP

מה עוד אפשר לומר על ליאו מסי? הפרעוש השלים אמש (שלישי) שבוע חלומי מבחינתו, בו הספיק לכבוש שני שיאים מרשימים. בשבוע שעבר הוא עקף את טלמו סארה והפך למלך שערי הליגה הספרדית, והחל מאתמול הוא גם מחזיק בתואר מלך השערים בליגת האלופות (74), אחרי עוד תצוגת תכלית אדירה ושלושער משכנע ב-0:4 של ברצלונה על אפואל ניקוסיה בקפריסין. מסי עבר את ראול (71), כשלרונאלדו במקום השלישי יש 70. זה היה השלושער החמישי של מסי בליגת האלופות, ובעוד הארגנטינאי כבש 74 שערים ב-91 משחקים, ראול כבש 71 שערים ב-142 משחקים.

בספרד, ובמיוחד בכלי התקשורת בקטאלוניה, התמרקו כצפוי מהשיא של מסי, שלהזכירכם, עדיין לא חגג 28 וכבר שובר כל שיא אפשרי. "לאו מסי, האגדה נמשכת", זעקה הכותרת הראשית ב'אל מונדו דפורטיבו' המזוהה עם ברצלונה. "שובר השיאים מרוסאריו ממשיך לספק את הסחורה", נכתב שם. "ליאונל מסי מציג: שני שיאים ששווים כדור זהב", קראו הכותרות ב'ספורט' הקטלאני.

"מסי, שיאן האלופות", הייתה הכותרת ב'מארקה', "מסי עקף את ראול אחרי שכבר השווה את השיא במשחק מול אייאקס, והשאיר מאחור את מספר 7 בלבן". הכותרת של ידיעת המשחק הייתה "מסי לא מתעייף", והעיתון החמיא: "ליאו קבע שיא בעזרת שלושער גדול".

גם ב-BBC החמיאו לפרעוש והוא קיבל את הכותרת הראשית באתר הספורט למרות ההצגות של מנצ'סטר סיטי וצ'לסי. "שיא למסי בליגת האלופות", דיווח הכותרת, "מסי הפך לשיאן השערים בכל הזמנים בטורניר".

המהלך המדויק של מסי ששובר את שיא הכיבושים בליגת האלופות

מאמן ברצלונה, לואיס אנריקה. GettyImages
נגמרו המחמאות. לואיס אנריקה/GettyImages
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
למרות הניצחון הדרמטי של סיטי וההצגה של צ'לסי, ב-BBC נתנו את הכבוד למסי/מערכת וואלה!, צילום מסך

חתן השמחה התייחס לשיא שקבע בתמציתיות האופיינית לו, ואמר: "אני שמח מאוד מהשיא, אבל הדבר העיקרי הוא שהשגנו ניצחון. זה היה משחק חשוב. חייבים להמשיך לשחק באותה צורה".

בברצלונה מיהרו לברך את מסי על עוד שיא. לואיס אנריקה קבע כי "מסי הוא השחקן הטוב בתולדות הכדורגל. אנחנו אף פעם לא מתעייפים לצפות בו משחק. אני שמח גם בשביל לואיס סוארס. ידענו שהשער שלו יבוא במוקדם או במאוחר, וזה רק אחד מני רבים". אנדרס אינייסטה הוסיף: "משחק ענק. ברכות, לאו. אתה פשוט טוב מדי".

לואיס סוארס, שכבש שער בכורה במשחק רשמי במדי ברצלונה: "עבור חלוץ השער הראשון תמיד חשוב מאוד. אני שמח שעשיתי זאת אחרי כמה משחקים רצופים שהם לא כבשתי".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כך חגג אתר דפורטיבו אל מונדו את השיא של הפרעוש/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ראול נשאר מאחור, לליגת האלופות יש אלוף חדש. שער אתר מארקה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ועוד קצת מספרים

* זו הפעם הרביעית שמסי כובש שלושער בשני משחקים ברציפות במדי ברצלונה. הפעם האחרונה: מול אוסאסונה וריאל מדריד, במרץ השנה.

* מסי כבש את שלושת השערים שלו ברגל ימין. זהו השלושער הראשון שלו ברגל החלשה. ברכות גם על זה.

* בסך הכל, מסי הגיע ל-28 משחקים בהם כבש שלושער בקריירה. הוא זקוק רק לעוד שלושה משחקים כאלה כדי להשתוות לשיאן השלושערים בקבוצות ספרדיות אי פעם. מי הוא אותו שיאן? ניחשתם נכון. טלמו סארה.

* והנה פירוט של אותם 28 משחקים בהם כבש שלושער: 20 בלה ליגה, 5 בליגת האלופות, 2 בגביע המלך ו-1 בסופר-קאפ הספרדי.

* אם מחשיבים גם את הסופרקאפ האירופי בסטטיסטיקה, מסי עדיין לא עבר את ראול. יש לו כעת 75 שערים, אחד פחות מראול ושניים יותר מכריסטיאנו רונאלדו.

* עם הפיכתו למלך השערים בליגת האלופות, מסי כבש כמעט כל שיא אישי שניתן להעלות על הדעת. נכון לעכשיו, הוא גם שיאן השערים בליגה הספרדית, שיא הכיבושים של ברצלונה ושיאן הכיבושים במשחקי קלאסיקו.

הכותרת של ספורט הקטאלני: "שני שיאים ושישה שערים בשלושה ימים"

* מתי מסי הכי פורה בליגת האלופות? מסתבר שחודש נובמבר עושה לו טוב, ושימו לב כמה מתוך 74 השערים יש לו במרץ ואפריל, כשהמפעל נכנס לשלבי הכרעה:

ספטמבר 13
אוקטובר 8
נובמבר 21
דצמבר 1
פברואר 4
מרץ 13
אפריל 12
מאי 2

* מסתבר שלידתו של טיאגו, בנו, עשתה למסי רק טוב. שימו לב למאזן שלו מאז שנולד היורש: 99 משחקים, 100 שערים, 32 בישולים. סופר-אבא.

* מספרי שערי החוץ של מסי בליגת האלופות במהלך השנים:

7 בעונת 2011/12
6 בעונת 2014/15 (עדיין נמשכת)
5 בעונת 2010/11
4 בעונת 2008/09
4 בעונת 2007/08
4 בעונת 2012/13

לואיס סוארס, ברצלונה, חוגג. AP
היי, גם אני חגגתי. לואיס סוארס/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully