וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניה מתכוננת לינואר: "כל מי שיבקש לעזוב יקבל אישור"

25.11.2014 / 18:20

המצב הכלכלי הקשה עשוי להביא לעזיבה מאסיבית מעיר היהלומים בחלון ההעברות הקרוב. שריקי, ג'ורג'ו, וקנדה יתבקשו למצוא קבוצה אחרת. עו"ד גייר ייצג את שגב מול הבקרה: "אין כוונה לצאת למלחמה"

one

אלי שגב שכר את שירותיו של עו"ד יוסי גייר כדי שייצג אותו מול הרשות לבקרת תקציבים על רקע ההחלטה לחלט את הערבויות הבנקאיות של בעלי מכבי נתניה. עו"ד גייר כבר הספיק להיפגש עם יו"ר הרשות לבקרת תקציבים עופר אורליצקי ולתאם איתו את לוח הזמנים של העברת הכספים לשחקנים. שגב לא רוצה שהבקרה תחלט את הערבויות מהבנקים באנגליה והבטיח להעביר תוך 48 שעות כסף לחשבון המועדון על מנת לשלם את משכורות חודש אוקטובר המעוכבות כבר עשרה ימים.

גורם בבקרה אמר לוואלה! ספורט: "הייתה פגישה חיובית בינינו לבין עו"ד גייר. אין כאן שום כוונה לצאת למלחמה. אורליצקי הבהיר מהיום הראשון כי אם שגב יעביר את הכסף, הוא יעצור את תהליך חילוט הערבויות". בסיום הפגישה הבהיר אורליצקי לעו"ד גייר שהוא רוצה לראות פעולות בשטח כדי לדעת ששגב עומד במילה שלו ומעביר את הכספים לטובת המשכורות.

עו"ד יוסי גייר. קובי אליהו
האיש של שגב. עו"ד גייר/קובי אליהו

אגב, לא בטוח ששחקני מכבי נתניה ישמחו לשמוע ששגב יעביר כסף השבוע למשכורות אוקטובר. ברור שהם רוצים לקבל את כספם. העניין הוא שאם שגב יעביר את הכסף ויוקפא הליך חילוט הערבויות, לא יוכלו השחקנים לקבל שתי משכורות ומענק עלייה בחבילה אחת כפי שהבטיחו להם המנכ"ל רועי דניאל וחבר ההנהלה קובי בלדב.

השניים הסתמכו על חילוט הערבויות של הבקרה והבהירו לשחקנים כי ברגע כשיוזרם הכסף, הקבוצה תשלם לשחקנים גם את משכורת אוקטובר, גם את זו של נובמבר וכאמור גם את מענק העלייה לליגת העל שטרם שולם לחלק מהשחקנים.

בכל מקרה, האווירה בקבוצה ירודה. נתניה אמנם ניצחה בשבת את הפועל רעננה, אבל המוטיבציה באימונים נמוכה מאוד, אף שהמאמן יוסי מזרחי מנסה כל העת לדרבן את השחקנים לתת יותר. המצב הכספי שעשוי להחמיר בהמשך העונה, יחייב שחרור שחקנים בחודש ינואר. גורם במועדון אמר היום: "כל שחקן שיבקש לעזוב בחלון ההעברות של ינואר, יקבל אישור לנהל מו"מ מול קבוצה אחרת". יש גם שחקנים שכבר עתה ברור כי הם עשויים להתבקש למצוא לעצמם קבוצות אחרות. מדובר בין השאר בעידן שריקי, עומרי קנדה וגבריאל ג'ורג'ו שממעטים לשחק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully