וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפאשלה הגדולה: כך ברצלונה פספסה את טיבו קורטואה בזול

אביו של בויאן קרקיץ', שהיה סקאוט של הקטאלנים, חשף: "ב-2011 ראיתי אותו והוא הותיר רושם מצוין. אפשר היה לקנות אותו בשלושה מיליון יורו". גם רפאל וראן ו-ויקטור פישר חמקו

שוער צ'לסי טיבו קורטואה. GettyImages
חמק לקטאלנים מהידיים. קורטואה/GettyImages

בחלון ההעברות של הקיץ האחרון השקיעה ברצלונה 165 מיליון יורו ברכישת שחקנים חדשים. הקטאלנים חיזקו את הקבוצה כמעט בכל עמדה אפשרית אחרי העונה הכושלת שעברו, לפחות בסטנדרטים שלהם, עונה שהסתיימה ללא אף תואר. הם לא היססו לשפוך סכומי כסף עצומים, אבל כעת מסתבר שהיו יכולים להחזיק כיום בסגל כמה כוכבי על, במחיר נמוך מאוד.

אביו של בויאן קרקיץ', שחקנה של סטוק סיטי בהווה ומי שהיה בעברו הבטחה גדולה בבארסה, התראיין לתחנת רדיו ספרדית וסיפר על מספר שחקנים שהוא הציע לקבוצה בימים בהם שימש כסקאוט שלה. השם המעניין מכולם היה זה של שוער צ'לסי, הבלגי טיבו קורטואה.

"בשנה האחרונה שלי כסקאוט בברצלונה, ב-2011, הגיע הצעה על קורטואה, ישירות מבלגיה", סיפר קרקיץ' האב, "קורטואה כבר היה אז שוער ראשון, בגיל 19 בלבד ואחד מהסוכנים שלו היה חבר שלי מהימים בהם שיחקנו יחד בנבחרת יוגוסלביה. הוא סיפר לי דברים טובים על טיבו. קיבלנו הרבה קלטות וידיאו ואמרתי לראשי המועדון שהוא הותיר עליי רושם מאוד טוב, אבל הדברים לא יצאו לפועל. קורטואה מאוד רצה להגיע לבארסה. הוא הסכים לבוא כרכש, לשחק בבארסה ב' או להגיע כמושאל. הדיבור היה על דמי רכישה של שלושה מיליון יורו בלבד, כי הוא היה שוער אלמוני. זה היה מחיר נמוך מאוד... חודש אחר כך הוא כבר חתם בצ'לסי".

קרקיץ' גם סיפר איך הוא שם עין על רפאל וראן, שעבר לבסוף מלאנס לריאל מדריד ועל ויקטור פישר, השחקן הפנטסטי של אייאקס: "לבארסה היו יכולים להיות עכשיו שלושה שחקנים שהיו עולים גם יחד פחות מעשרה מיליון יורו. היום שלושתם כוכבים גדולים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully