וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברביעי: הפועל תל אביב תחל למכור מנויים להיכל הדרייב אין

25.11.2014 / 12:37

בקבוצה מקווים למכור את כל 1,800 המנויים שנותרו, כשבשלב הראשון ימכרו מנויים רק לחברי העמותה. לימונד, שהצטיין בניצחון באשדוד: "הולכים לקראת שבוע קשה"

עודד קטש מאמן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
אולם חדש. עודד קטש/ברני ארדוב

הפועל תל אביב רשמה אמש (שני) את ניצחונה הרביעי בשמונה משחקים בליגת העל כשגברה על מכבי אשדוד בחוץ 77:86 בזכות יכולת מצוינת של רביב לימונד. בקבוצה הגיעו להתמודדות עם ידיעה שהפסד עשוי להרחיק אותם בצורה משמעותית מחבורת הצמרת, והחל מהרבע השני הציגו כדורסל טוב מאוד, כשקיבלו תפוקה יפה ומפתיעה מג'רון מימון שקלע 13 נקודות והוסיף 8 ריבאונדים. "זה היה ניצחון חשוב, אנחנו הולכים לקראת שבוע קשה עם שני משחקים מאוד לא פשוטים מול נס ציונה וראשון", אמר רביב לימונד שקלע 20 נקודות, "כולנו מתרגשים ולא יכולים כבר לחכות להגיע לבית החדש שלנו, וחשוב לנו להגיע לשם במומנטום חיובי".

בהפועל הודיעו הבוקר כי מחר תחל מכירת המנויים לאולם החדש במתחם הדרייב אין לחברי העמותה. בימים האחרונים החלה הנהלת הקבוצה להעביר את 1,200 המנויים מהדר יוסף ליציעי האולם החדש, בהתאם לבקשותיהם ונתנו מענה טלפוני ישיר למנויים באמצעות טלפוני "לאן", מתנדבים רבים ואף חברי ההנהלה כולל יושב הראש רמי כהן. כאמור, מכירת המנויים תחל מחר ב-11 בבוקר, כשטווח המחירים עומד על 250 שקלים למנוי הזול ביותר עד 7,000 שקלים למנוי פלטיניום הכולל מושב מרופד, חניה פרטית, כיבוד ואף לעיתים בירה עם שחקני הקבוצה בסיום המשחק. בקבוצה מצפים למכור את כל המנויים האפשריים, עוד 1,800, ולהגיע ל-3,000 מנויים בסל הכל.

ביום חמישי בשבוע הבא תיפתח מכירת המנויים לציבור הרחב. בהפועל העריכו כי מספר המנויים שיוותרו לציבור הרחב הוא נמוך מאוד. כזכור, הקבוצה תחל את פעילותה באולם הדרייב אין ב-4 לינואר במשחק ביתי נגד הפועל ירושלים.

  • עוד באותו נושא:
  • עודד קטש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully