וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל גלבוע/גליל: אנתוני גודס חתם עד לתום העונה

25.11.2014 / 11:18

הגארד האמריקאי (27, 1.91) מגיע לקבוצה הרביעית שלו בישראל, אחרי שהעסקה עם דומיניק ווטרס נפלה. שביעות רצון בקבוצה מחואקין שוכמן הצעיר

one

הפועל גלבוע/גליל החתימה הבוקר (שלישי) את הגארד האמריקאי אנתוני גודס, כפי שפורסם אמש בוואלה! ספורט. הגעתו של גודס לקבוצה התרחשה ביומיים האחרונים, לאחר שבסוף השבוע קיבלו בקבוצה הודעה על כך שדומיניק ווטרס, שכבר הגיע לסיכום עם המועדון, לא יגיע, בשל הסחבת עם השלמת העסקה. לאחר ההודעה על ווטרס, גודס הוצע לקבוצה, ובמקביל התקבלה ההחלטה הסופית לשחרר את קינדל דייקס, מה שהוביל להשלמת העסקה במהירות.

אנתוני גודס שחקן הפועל חולון. ניב אהרונסון
קדנציה רביעית בישראל. גודס/ניב אהרונסון

גודס (27, 1.91) הוא בוגר אוניברסיטת סטנפורד משנת 2009 שהחל את הקריירה המקצוענית שלו בצליעה במדי בייקרספילד מליגת הפיתוחץ הפריצה שלו הגיעה שנה לאחר מכן במדי דקוטה, בה שיחק במשך עונה וחצי נהדרות. במהלך עונת 2011/12 חתם בטראמו האיטלקית, אך שיחק רק חמישה משחקים ושוחרר שוב לליגת הפיתוח. את העונה שלאחר מכן פתח בצורה נהדרת בבי סי קייב האוקראינית, אך בשל המצב הכלכלי נאלץ לעזוב והגיע להפועל תל אביב של ארז אדלשטיין שם רשם 15.6 נקודות בתשעה משחקים.

את העונה שעברה פתח הגארד האמריקאי במדי הפועל חולון, ורשם חמישה משחקים לא טובים בליגה, ומי שקפצה על המציאה היא עירוני נס ציונה שהחתימה אותו לחודש במהלכו רשם 17.4 נקודות ו-3.6 ריבאונדים בממוצע. את העונה סיים בצורה נהדרת בשולה הצרפתית. הקיץ חתם בלודוויסבורג הגרמנית, אך שוחרר עוד לפני פתיחת העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully