וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנצ'לוטי: "אני במו"מ להארכת החוזה שלי בריאל מדריד"

אחרי שהוליך את הבלאנקוס לזכיה בליגת האלופות, המאמן האיטלקי חשף שהוא עומד לחתום על חוזה חדש: "אני מקווה להיות חלק מההיסטוריה של ריאל ולא רק בגלל הדסימה"

מאמן ריאל מדריד קרלו אנצ'לוטי. GettyImages
אוהדי ריאל, זה המאמן שלכם להרבה שנים. אנ'צלוטי/GettyImages

אחרי פתיחת עונה מקרטעת, קרלו אנצ'לוטי וריאל מדריד נמצאים בכושר מטורף וכבשו את פסגת הליגה הספרדית. המאמן שהוליך את המועדון לזכיה בליגת האלופות ובגביע הספרדי בעונה שעברה, זכה להרבה שבחים מהנהלת הבלאנקוס וכעת מסתבר שהוא עומד לחתום על חוזה חדש במועדון ולהשלים כמה שנים טובות בברנבאו.

"אני מקווה להיות חלק מההיסטוריה של מדריד, לא רק בגלל הדסימה. יש לי חוזה עד 2016 ואנחנו כבר מדברים על הארכת החוזה", כך אישר האיטלקי לראיון שערך לעיתון "לה רפובליקה" האיטלקי.

המאמן פרגן למועדון והתכונן כבר לאליפות העולם למועדונים: "אני רוצה להיות אלוף עולם עם ריאל. אליפות העולם למועדונים במרוקו לא תהיה קלה משום שאנחנו כנראה נשחק מול קרוס אסול בחצי הגמר".

על ההבדלים בינו לבין מוריניו: "מוריניו ואני שונים. אנחנו מטפלים בכל סיטואציה על פי האישיות שלנו. בכל מקרה מוריניו הוא מאמן נהדר". המאמן נשאל האם יש סיכוי שמסי ישחק בעתיד בריאל מדריד וגיחך: "זו שאלה רטורית. מסי יישאר איפה שהוא בגלל שהוא אחד הסמלים של ברצלונה. לנו יש את קסיאס, ראמוס או כריסטיאנו, להם יש את מסי, בוסקטס ואינייסטה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully