וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרצקי יבהיר לשחקני קרית שמונה: אין שחרורים בינואר

25.11.2014 / 8:53

הבעלים רוצה להמשיך ולרוץ בצמרת ולשמור על הסגל הקיים. עם זאת בסביבתו מסייגים: "הוא מסוג האנשים שיכול להתרכך". למרות הניצחון על מכבי תל אביב: בקבוצה מסרבים לדבר על אליפות

one

אחרי הניצחון הגדול על מכבי תל אביב אתמול (שני) בעירוני קרית שמונה חושבים על המשך העונה. הבעלים איזי שרצקי יבהיר בקרוב לשחקנים שהוא אינו מתכוון לשחרר אף אחד מהם בחודש ינואר, וזאת על מנת להמשיך לרוץ בצמרת ואף להיאבק על האליפות עד סוף העונה. בתקופה האחרונה החלו בקרית שמונה לקבל כל מיני מסרים מקבוצות בארץ ובחו"ל לגבי כמה שחקנים. אלא ששרצקי לא מתכוון לשחרר אף שחקן כדי לא לפגוע מקצועית בקבוצה.

עדן בן בסט שחקן מכבי תל אביב מול קאסיו פרננדס שחקן עירוני קרית שמונה. קובי אליהו
מבוקש בקזחסטן. קאסיו פרננדס, משמאל/קובי אליהו

אחד השחקנים שמבוקשים הוא הבלם הברזילאי קאסיו פרננדס שמחוזר על ידי קבוצות מקזחסטן, אלא שהשחקן אינו מעוניין לעזוב. גם דויד מנגה מבוקש בלא מעט קבוצות אך בקרית שמונה יעשו הכל כדי להשאיר אותו ואת יתר השחקנים, ביניהם הצעירים המוכשרים ובראשם אופיר מזרחי ורועי קהת.

יחד עם זאת, גורם במועדון אמר שלנוכח העבר ייתכן שאם שחקן יקבל הצעה טובה, בעיקר אם יהיה מדובר מקבוצה מחו"ל, שרצקי עשוי שלא לעמוד בדרכו. "איזי בדרך כלל לא אוהב לעמוד בדרך של שחקנים", אמרו בסביבתו של הבעלים, "ברור שהוא לא רוצה לשחרר אף אחד אבל אם יבוא מישהו ויבקש לעזוב כדי להתקדם איזי הוא מסוג האנשים שיכול להתרכך ובסופו של דבר לאפשר זאת".

אגב, בסביבת הבעלים מבהירים שאם שחקן משמעותי של הקבוצה בסופו של דבר כן יעזוב בינואר, שרצקי יחזק באותה עמדה את הקבוצה. "זה לגיטימי שאיזי לא ירצה לשחרר אף אחד בינואר", אמר שחקן בכיר בקבוצה, "לטעמי אנחנו השחקנים צריכים בכלל לסרב לכל הצעה כזו, יש כאן הזדמנות לעשות היסטוריה והסגל הזה צריך להישאר מאוחד ושלם עד סוף העונה".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
שחקני עירוני קרית שמונה חוגגים. קובי אליהו
בדרך לעוד אליפות? שחקני קרית שמונה חוגגים אתמול/קובי אליהו

מבלי קשר למה שצפוי בינואר, בקבוצה חגגו אתמול את הניצחון כאשר בסיום נרשמו חגיגות גדולות בחדר ההלבשה ובמרכזם עמד החלוץ הזמבי רוג'רס קולה. החלוץ עמד דקות ארוכות במרכז חדר ההלבשה והחל לפצוח בריקודים כאשר דויד מנגה הצטרף אליו לאחר מכן כמו גם השוער גיא חיימוב. מי שהפתיע והצטרף גם כן לרקוד עם קולה היה שרצקי עצמו מה שגרם לטירוף בקרב השחקנים.

למרות החגיגות הגדולות, בקרית שמונה מסרבים עדיין לומר בקול את המילה אליפות ונדמה שהמאמן ברק בכר מנסה להשאיר כל העת את השחקנים עם הרגליים על הקרקע. "יש כל כך הרבה משחקים בקופה", אמר חיימוב, "כמובן שצריך ליהנות מהניצחון הזה אבל הראש ברעננה. אם נהיה במרץ ובאפריל באותה פוזיציה נוכל לדבר אחרת. הניצחון על מכבי היה מאוד חשוב כי הרבה דיברו ששיחקנו נגד קבוצות פחות טובות. נגד מכבי עשינו עבודה עילאית של כל הקבוצה וזה בא בזמן".

על השאלה מי יותר טובה כיום קרית שמונה או מכבי אמר השוער: "אל תשכחו שמכבי אלופת המדינה אז אני לא מסתכל על זה אבל עשינו עבודה טובה. במשחק הספציפי הקבוצה הטובה יותר ניצחה. אני ורועי בתקופות שונות שוחחרנו ממכבי תל אביב, אני כן יכול להגיד שזה הכדורגל וגם שנה שעברה ניצחנו את מכבי אבל אנחנו לא מסתכלים על זה אלא רק על ההצלחה של קרית שמונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully