וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "שש הפרש ממכבי תל אביב זה יפה. עושים עבודה מדהימה"

24.11.2014 / 22:59

מאמן קרית שמונה לאחר הניצחון הגדול על האלופה: "הסתגרנו יותר במחצית השנייה, ההקרבה הייתה מצוינת. אנחנו בפור די גדול, אבל יש שלוש קבוצות". קהת: "תקופה נעימה, אנחנו במומנטום טוב"

צילום ועריכה: קובי אליהו

עירוני קרית שמונה הוכיחה הערב (ראשון) פעם נוספת כמה חזקה ומיוחדת היא, כשגברה בביתה 1:2 על מכבי תל אביב ובכך פתחה פער של שש נקודות מהאלופה המכהנת, וחמש מהפועל באר שבע. רוג'רס קולה כבש כבר אחרי 47 שניות, רועי קהת הכפיל (81) וגם הפנדל המצמק של ערן זהבי בדקת הסיום לא יכול למנוע מברק בכר ושחקניו להביט למציאות בעיניים פקוחות ולהודות: קרית שמונה רצה לאליפות, ועוד איך רצה.

ברק בכר מאמן עירוני קרית שמונה עם שחקניו. ברני ארדוב
הרבה סיבות להיות גאה. בכר/ברני ארדוב

ברק בכר אמר בסיום: "מכבי הגיעו למצבים. על ה-0:1 היה קשה לשמור, כי תמיד זהבי נותן את הגול שלו. הסתגרנו יותר במחצית השנייה והחבר'ה נתנו יותר מ-100 אחוז. ההקרבה הייתה מצוינת. סיימנו מחזור תשיעי, יש 36 משחקים. ביום שבת יש לנו משחק לא פחות קשה מול רעננה ואחר כך שבועיים מאוד אינטנסיביים. שש הפרש ממכבי זה יפה, אבל גם באר שבע חמש הפרש מאיתנו. אנחנו בפור די גדול, אבל יש שלוש קבוצות טובות. אני והצוות שלי פה מנסים להמשיך לעבוד. כולם עושים עבודה מדהימה. אי אפשר לברוח מזה שאנחנו נמצאים במקום טוב וצריכים לשמור עליו, אבל עברנו רק רבע מהליגה. אם נעבור את התקופה הקרובה בצורה טובה, אולי נוכל להצהיר על יותר גבוה. כרגע נמתין עם זה".

רועי קהת, שכבש מול האקסית, הוסיף: "זו תקופה נעימה. הקבוצה רצה ואנחנו במומנטום טוב. אני שמח שאני מצליח לתרום ומקווה שנמשיך ככה. התחלנו את העונה מצוין ואני שמח שאנחנו ממשיכים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
ערב מרגש של המוליכה/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully