וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן זהבי: "ספגנו שער מוקדם שלא מתאים לנו, אבל לא נסטה מהדרך שלנו"

24.11.2014 / 23:00

קשר מכבי תל אביב נשמע מאוכזב אחרי ההפסד 2:1 לעירוני קרית שמונה: "שלטנו ויצרנו הרבה מצבים, אבל לא ניצלנו אותם וחבל". פאקו: "לא היינו מספיק טובים וחדים מול השער"

צילום ועריכה: קובי אליהו

מכבי תל אביב רשמה הערב (שני) הפסד ליגה שני העונה, כשנוצחה 2:0 על ידי עירוני קרית שמונה במסגרת המשחק המרכזי של המחזור התשיעי בליגת העל. רוג'רס קולה ורועי קהת העלו את הקבוצה של ברק בכר ליתרון, ערן זהבי רק צימק בפנדל מוצלח בדקה ה-90. האלופה במקום השלישי עם 17 נקודות אחרי תשעה מחזורים.

מאמן הצהובים פאקו אמר בסיום: "במחצית השנייה שלטנו במשחק, הגענו למצבים, אבל לא היינו מספיק טובים מול השער. הם היו חכמים יותר מול השער וניצחו. קרית שמונה רצו לנצח והצליחו לסגור את המשחק במחצית השנייה".

המאמן נשאל האם קרית שמונה היא האיום הגדול ביותר על מכבי תל אביב ואמר: "היריבה הכי גדולה של מכבי תל אביב היא מכבי תל אביב. אנחנו האויב הכי גדול של עצמנו, ואם אנחנו לא עושים את הדברים בצורה מוצלחת, אז אנחנו לא מנצחים".

ערן זהבי, שכבש מחזור 12 ברציפות, אמר: "פתחנו את המשחק רע מאוד, וקיבלנו שער מהוצאת חוץ. זה לא מתאים לנו ואנחנו נעבוד על זה. שלטנו במשחק והחזקנו בכדור רוב הזמן. יצרנו מצבים ולא ניצלנו אותם. ספגנו שער ממצב נייח ואז היינו צריכים לרדוף אחרי המשחק. פספסנו הזדמנות לעלות למקום הראשון וחבל".

על היריבה הערב ובצמרת אמר זהבי: "קרית שמונה היא יריבה קשה מאוד שתמיד עושה חיים קשים פה במגרש שלה. יש עוד דרך ארוכה והרבה משחקים. שלטנו במשחק וקרית שמונה ירדה אחורה. היא ניצחה ותירוצים לא יעזרו לנו. אנחנו לא ניצלנו את המצבים שלנו. נמשיך לעבוד קשה".

על הארכת רצף השערים שלו אמר כוכב מכבי תל אביב: "השערים זה טוב ויפה, אבל כל עוד זה לא עוזר לקבוצה זה לא משנה. חבל. לא נסטה מהדרך שלנו בגלל משחק אחד. ביום שבת יש לנו משחק חשוב מאוד, ואני מאמין שנחזור למסלול הניצחונות".

פאקו מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
"היריבה הגדולה ביותר של מכבי תל אביב היא מכבי תל אביב". פאקו/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully