וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דן שמיר: "אסור לנו להוריד את הראש, אין שום סיבה להפסד כזה"

24.11.2014 / 23:27

מאמן הפועל אילת ביכה את התבוסה לחולון: "יש לנו מה שצריך כדי לשחק הרבה יותר טוב ולנצח". חסין: "לשחקנים שלי יש לב גדול". אנתוני גודס קרוב לסיכום בגלבוע/גליל, קטש מרוצה

one

הפועל אילת שוב הובסה. הקבוצה של דן שמיר רשמה הפסד שישי בשמונה מחזורים עם 88:66 להפועל חולון באולם הפחים, ונראה שגם השינוי בסגל הקבוצה וצירופם של אדריאן יוטר ובריאן אסברי לא עוזר לעת עתה. מנגד, הקבוצה של אלעד חסין עם ניצחון חמישי כבר העונה ונראתה נהדר, בעיקר במחצית השנייה, כשהיא נישאת על עידוד אדיר של הקהל שלה.

מאמן אילת דן שמיר אמר בסיום: "שום דבר לא מהווה תירוץ לכך שהמשחק התפתח כמו שהוא התפתח. אסור לנו להוריד את הראש גם כשקורים דברים. נתנו להם לרוץ ברבע השלישי, שחקנים שלי יצאו עם ארבע עבירות, אבל אין שום סיבה להפסיד ככה.

"יש לנו מה שצריך כדי לשחק טוב ולנצח. אנחנו צריכים להשתמש ביוטר ובאחרים. יש מקום לראות את הדברים הטובים בקבוצה, אבל לא יעזור לנו לדבר עליהם אחרי הפסד ב-20 הפרש. אני חושב שזה עניין של הרגלים, חטפנו 30 נקודות ברבע השלישי גם כתוצאה מאיבודי כדור, אבל גם בגלל חוסר קשיחות. נתנו להם להתפרע".

מאמן חולון אלעד חסין: "אילת קבוצה טובה ואני בטוח שבהמשך היא תעשה תוצאות טובות, יש לה מאמן מצוין. קרדיט לשחקנים שלנו, היו לנו הרבה פציעות, אבל לשחקנים יש לב גדול, הרבה בזכות הקהל שלנו. אין דברים כמו הקהל שלנו, הוא נותן לנו דחיפה אדירה. אמרתי למגוויר לקחת את המשחק באיזי ולא להכריח, אבל הוא מחוייב והוא נותן הכל. אני שמח מאוד ממנו".

מאמן הפועל אילת דן שמיר. מגד גוזני
המצב קשה. שמיר/מגד גוזני

על אף שהרשימה הערב מול בני הרצליה, הפועל גלבוע/גליל לא שוקטת על השמרים והיא קרובה לסיכום עם אנתוני גודס, ששיחק בעבר בהפועל תל אביב, עירוני נס ציונה והפועל חולון. גלבוע/גליל לא הצליחה לצרף את דומיניק ווטרס, והחליטה לצרף את השחקן ששוחרר בתחילת העונה מהליגה הגרמנית. "אנחנו צריכים להשאר מאוד צנועים, הפסדנו עכשיו ארבעה משחקים, אין לנו פריביליגיה להסתכל קדימה כרגע. אנחנו עוד לא שם, בשיא הצניעות", אמר ברק פלג בסיום.

המאמן המפסיד מולי קצורין אמר: "בגדול לא הופענו היום למשחק, בטח לא בהתחלה. עשינו קאמבק יוצא מן הכלל ממשחק גמור, חזרנו ל-71:71, אבל אז שוכמן ניצח את המשחק עם שלשה ועוד זריקת עונשין. חבל, כי זה משחק שהיינו צריכים לנצח. כל מה שאני אגיד עכשיו ישמע כתירוץ".

הפועל תל אביב התאוששה מהתבוסה מבני הרצליה עם ניצחון על מכבי אשדוד, ובסיום אמר עודד קטש: "הערב היה משחק חשוב מאוד, ניצחון מאוד חשוב אחרי מה שקרה בשבוע שעבר. הצלחנו למנוע את מה שפגע בנו בשבוע שעבר שזה משחק הריצה, ירדנו טוב מאוד להגנה והיינו מרוכזים למשך 40 דקות. אני מאוד שמח, קיבלנו היום את ג'רון, רביב עשה משחק טוב מאוד וגם יינסי, ובכלל מאמץ קבוצתי. הפנים לשבוע הבא".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
שחקן הפועל חולון אנתוני גודס. ניב אהרונסון
הנה הוא חוזר. גודס/ניב אהרונסון

עירוני נס ציונה נאלצה לעבוד קשה לפני שגברה על עירוני נהריה 83:87, הרבה בזכות הצגה של טל דן (29 נקודות). החדשות הרעות: טוני איזלי נלקח לבית החולים לאחר שפתח את הראש בהתקלות עם רוברט רות'בארט.

"הם ממש לא יותר חלשים מאיתנו, נהריה קבוצה מעולה", התעקש טל דן בסיום. "הרגשתי טוב השבוע, לקחתי את עצמי יותר בידיים, עוד לא הרגשתי את הכדור טוב מתחילת העונה, החבר'ה פרגנו לי ואני שמח. יש לנו קבוצה טובה, אין הצהרות כרגע לפחות".

נדב זילברשטיין הוסיף: "המשחק הזה היה מאוד חשוב לנו כי זה סימן דרך, אם לא היינו מנצחים אותו אז היינו צריכים להסתכל לכיוונים אחרים. אנחנו חיים משבוע לשבוע כי קבוצה בכסף שלנו לא יכולה להיות חזירה, צריכה להשאר צנועה וזה חלק ממה שאנחנו, הצניעות, העבודה הקשה, ההבנה שכל משחק חשוב בליגה הזו. כל ניצחון מרים אותך למעלה או מוריד אותך למטה".

מאמן עירוני נהריה רועי חגאי אמר: "אני מסתכל על זה בצד החיובי, יש הבדל גדול מההפסד בירושלים במחזור הפתיחה להיום, צריך להתחיל לנצח. הניצחונות יבואו עם הזמן. מה שהטריף אותי זה שהם החטיאו על הקו ולקחו את ריבאונד ההתקפה, זה נאיביות וחוסר ניסיון. הדברים הקטנים. זה שכר הלימוד של חבר'ה מאוד צעירים, חוץ משולמן אף אחד לא היה בליגה הזאת לאורך זמן. זה דבר שקשה מאוד לעבוד עליו, על נאיביות. היינו שמחים להוסיף עוד ישראלי, כי צריך עוד כוח מהישראלים".

טל דן שחקן עירוני נס ציונה. ניב אהרונסון
מצטנע. טל דן/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully