וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוג'ר פדרר: "כל כך רציתי לראות את סטן ואוורינקה מאושר"

נבחרת שוויץ נחתה בלוזאן אחרי הזכייה בגביע דייויס, כ-10,000 אוהדים הגיעו כדי לקבל אותם והמדורג מספר שתיים בעולם החמיא לחברו, שאמר: "אני אסיר תודה לכל האנשים שהגיעו לכאן"

רוג'ר פדרר טניסאי שוויצרי (שני מימין), עם סטן ואוורינקה. רויטרס
חגיגה שוויצרית גדולה/רויטרס

יממה לאחר שזכתה בתואר בצרפת, חזרה היום (שני) נבחרת הדייויס של שוויץ לארצה ונחתה לקבלת פנים חגיגית בלוזאן. כ-10,000 אוהדים הגיעו על מנת לחגוג עם רוג'ר פדרר, סטן ואוורינקה ושאר חברי הנבחרת. ואוורינקה, שנולד בלוזאן, נשמע נרגש במיוחד ואמר: "אני אסיר תודה במיוחד לכל האנשים שהגיעו לכאן והפכו אותנו לגאים מאוד על מה שהשגנו. נלחמנו במשך שנים למען ההישג הזה".

רוג'ר פדרר החמיא לחברו ואמר: "רציתי כל כך לראות אותו מאושר". בנוסף, התייחס המדורג מספר שתיים בעולם לאופוריה ששוררת במדינה השקטה והאדישה: "בימים האחרונים לא קראתי בכלל עיתונים שוויצרים כי לא רציתי לדעת מה מצב הגב שלי". השחקנים חגגו ביום ראשון בליל, שם נערך מפגש הגמר מול צרפת, עם המשפחות שלהם. הקפטן סברין לוטהי אמר: "זה היה סיכום נהדר לסוף השבוע. כל הזמן הייתי בלחץ עצום, אפילו במהלך המשחק האחרון. רק כשהתוצאה הייתה 2:5 לרוג'ר במערכה השלישית מול רישאר גאסקה, התחלתי לנשום כמו שצריך".

אוהדי נבחרת שוויץ בטניס. רויטרס
כ-10,000 אנשים הגיעו לעודד את האלופים/רויטרס
סטן ואוורינקה טניסאי שוויצרי. רויטרס
ערב גדול בקריירה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully