וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: קרית גת וכפר סבא הפסידו, ניצחון בכורה להפועל רמת גן

השנייה בטבלה פספסה הזדמנות לחזור לפסגה עם הפסד 1:0 להפועל ניר רמת השרון, גם הפועל כפר סבא השלישית נוצחה 2:0 בידי אחי נצרת. האחרונה בטבלה ניצחה 1:2 בחוץ את הפועל עפולה

שלומי משה שחקן עירוני קרית גת. ניב אהרונסון
קרית גת נותרה במקום השני. שלומי משה/ניב אהרונסון

המחזור ה-12 בליגה הלאומית הושלם הערב (שני) והאיר פניו לבני יהודה, ששמרה על הפסגה לאחר ששתי המתחרות שלה הפסידו. השנייה עירוני קרית גת נוצחה 1:0 בידי הפועל ניר רמת השרון וגם הפועל כפר סבא הפסידה 2:0 בחוץ למכבי אחי נצרת. ברכות להפועל רמת גן האחרונה, שהשיגה ניצחון בכורה העונה - 1:2 בעכו על הפועל עפולה.

הפועל ניר רמת השרון - עירוני קרית גת 0:1

העולה החדשה פספסה הזדמנות לחזור למקום הראשון ונעצרה אחרי שישה משחקים ללא הפסד. הרכש הטרי עמנואל אוגודה פתח לראשונה וגם הקפטן שלומי משה שב להרכב, אבל המארחים עקצו במתפרצת בדקה ה-43 עם שער ראשון העונה של רובי דבורה. אבי מלכה הורחק בכרטיס אדום משורות האורחים בדקה ה-83. רמת השרון חוזרת לנצח אחרי שתי תוצאות 1:1 וקופצת למקום השביעי עם 17 נקודות. קרית גת שנייה עם 25.

מכבי אחי נצרת - הפועל כפר סבא 0:2

מי שלא ניצלה את ההפסד של קרית גת היא הפועל כפר סבא, שהפסידה בעילוט ונותרה במקום השלישי. מכבי אחי נצרת קטעה את רצף שלוש תוצאות התיקו שלה וסגרה חשבון עם הקבוצה שהדיחה אותה מגביע המדינה בעונה שעברה. אלי אלבז, מלך שערי אחי נצרת, העלה את מאזנו לשישה שערים עם צמד בדקות 45 ו-86 והכריע את המשחק. כפר סבא נותרה שלישית, המנצחת התקדמה למקום השישי.

הפועל עפולה - הפועל רמת גן 2:1

תגידו מזל טוב לאורדונים, שיצאו לעכו והשיגו שם ניצחון בכורה העונה. נועלת הטבלה הצליחה לעצור את לנרי קהינדה הלוהט והנחילה להפועל עפולה הפסד שני ברציפות. דני גולן קיבל את התמורה משחקני ההתקפה שלו, כשלירון דיאמנט העלה את הפועל רמת גן ליתרון בדקה ה-23 ואלמוג בוזגלו הכפיל בדקה ה-54. דיאמנט פספס הזדמנות להשלים צמד כשהחמיץ מהנקודה הלבנה בדקה ה-72, אבל איציק נאש רק צימק בחלוף שבע דקות ולא מנע הפסד מביך מהקבוצה של ירון הוכנבוים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully