וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קופה אמריקה 15': ארגנטינה עם אורוגוואי, ברזיל עם קולומביה

הגרלת שלב הבתים סידרה מפגש מעניין לאלופה המכהנת בבית ב', בו תשחקנה גם פרגוואי וג'מייקה. הסלסאו יפגשו מלבד הקפטרוס את פרו ו-ונצואלה. צ'ילה המארחת עם מקסיקו, אקוודור ובוליביה

שחקני נבחרת אורוגוואי חוגגים זכיה בקופה אמריקה 2011. רויטרס
כך זה נגמר ב-2011. שחקני נבחרת אורוגוואי עם הגביע/רויטרס

בקיץ נטול מונדיאל, יורו או אולימפיאדה, העיניים יהיו נשואות ביוני-יולי לצ'ילה, שם ייערך טורניר קופה אמריקה 2015. הגרלת שלב הבתים של אליפות דרום אמריקה התבצעה הלילה (שני) כאשר 12 הנבחרות המשתתפות חולקו לשלושה בתים. עוד לפני ההגרלה נקבע כי צ'ילה המארחת תהיה ראש בית א', ארגנטינה ראש בית ב' וברזיל ראש בית ג'.

ההגרלה קבעה כי בית א' יפגיש בין צ'ילה למקסיקו, אקוודור ובוליביה. עיקר העניין צפוי להגיע מבית ב' המסקרן, שם ארגנטינה הוגרלה לשחק מול אורוגוואי, שתהיה נטולת לואיס סוארס (שסוחב עונש הרחקה מהנשיכה על ג'ורג'ו קייליני במונדיאל), פרגוואי וג'מייקה, שהחליפה רק במאי האחרון את יפן בתור הנבחרת המוזמנת של הטורניר. בבית ג', ברזיל של דונגה, שרוצה להחזיר לעצמה את התואר, תתמודד מול קולומביה החזקה, פרו ו-ונצואלה.

ארגנטינה כבר יודעת ששני משחקיה הראשונים ייערכו בלה סרנה והשלישי בווינה דל מאר. ברזיל תתחיל בטמוקו ותמשיך למונומנטל בבירה סנטיאגו. הטורניר ייצא לדרך עם משחקה של המארחת צ'ילה בסנטיאגו ב-11 ביוני, כאשר שלבי הנוקאאוט יחלו ב-24 ביוני והגמר יתקיים ב-4 ביולי. ליאונל מסי, ניימאר, אלכסיס סאנצ'ס וחאמס רודריגס ישמחו להיות שם.

ניימאר, נבחרת ברזיל, מול מסי, נבחרת ארגנטינה. 146166814, GettyImages
ייפגשו בגמר? ליאונל מסי מול ניימאר/GettyImages, 146166814

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully