וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסולין עובר לאשקלון: "הרגשתי שאני לא יכול לתרום יותר"

24.11.2014 / 15:24

החלוץ הוותיק שוחרר מהפועל פתח תקוה לבקשתו ועבר למוליכת ליגה א' דרום: "בתקופה האחרונה הרגשתי כבר פחות כיף לנסוע בבוקר לאימונים. אוהב את הפועל פתח תקוה, היו לי פה ימים יפים"

one

ליאור אסולין שוחרר היום (שני) מהפועל פתח תקוה לאחר פגישה בינו לבין ההנהלה, והוא מצטרף להפועל אשקלון בה הוא חתם לעונה וחצי. אשקלון מובילה את ליגה א' דרום עם שש נקודות הפרש.

אסולין הסביר לוואלה! ספורט את הסיבות לעזיבתו: "בתקופה האחרונה הרגשתי כבר פחות כיף לנסוע בבוקר לאימונים. הרגשתי שאני לא יכול במצב הזה לתרום את מה שאני יודע להפועל פתח תקוה. זה לא שאני עוזב בכעס ולא בעצבים, אני אוהב את המועדון ואני נפרד באהבה אחרי שסייעתי לקבוצה לעלות לליגת העל".

בתקופה האחרונה אסולין התנדנד בין ההרכב לספסל, מעמד אליו הוא לא רגיל. החלוץ הוסיף: "ליגת העל לא גדולה על ליאור אסולין. יכולתי להצליח, אבל הלב שלי אמר לי שזה הזמן לעבור להפועל אשקלון. אני אדם שנותן הכול כשאני מרגיש אהבה, ואני חש שבהפועל אשקלון יהיו לי ימים יפים. היו לי הרבה שיחות עם יובל נעים וההנהלה וזה הזמן לעשות את השינוי. חשוב לי להדגיש שאני מאוד אוהב את הפועל פתח תקוה והתחברתי לקהל הנפלא של המועדון. זה מועדון עם פוטנציאל של 10,000 צופים למשחק והיו לי תקופות נהדרות, אבל עכשיו פניי לדרך חדשה".

מהפועל פתח תקוה נמסר: "לאחר פגישה עם ראשי המועדון ולאור בקשתו האישית, שוחרר היום ליאור אסולין לקבוצה ויעבור להפועל אשקלון. אנו מאחלים לו המון הצלחה בהמשך הדרך".

אסולין, 34, רשם העונה שמונה הופעות בליגת העל וכבש שער אחד. הוא היה מועמד לשחרור מסיבות כלכליות לפני סגירת חלון ההעברות ושמו הוזכר כמועמד להצטרף לבית"ר ירושלים, אך ברגע האחרון הוחלט בפתח תקוה להשאירו ואף להחתימו לעונה נוספת. אשקלון תהיה התחנה ה-12 בקריירה של אסולין ששיחק גם במכבי הרצליה, מכבי פתח תקוה (שתי קדנציות), בני סכנין, בית"ר ירושלים, בני יהודה, הפועל תל אביב, אפולון לימסול, הפועל באר שבע, הפועל רמת גן, הפועל ראשון לציון והפועל פתח תקוה, במדיה כבש אשתקד 14 שערים ועזר לה לשוב לליגת העל.

ליאור אסולין הפועל פתח תקוה חוגג. ברני ארדוב
נשאר עם הזיכרונות. אסולין/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully