וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המועמדים לשוער השנה: נוייר, בופון, קסיאס, קורטואה ובראבו

פיפ"א פרסמה את רשימת המועמדים הסופית שלה לפרס סוף השנה, והכלילה בתוכה את שוער ריאל מדריד, למרות השנה הקשה שעבר. דויד דה חאה נותר מחוץ לרשימה, נוייר יקטוף את התואר?

מנואל נוייר שוער באיירן מינכן עם פרס שחקן השנה בגרמניה. Alexander Hassenstein, GettyImages
הבחירה הטבעית. נוייר/GettyImages, Alexander Hassenstein

פיפ"א פרסמה היום (שני) את רשימת המועמדים הסופית לפרס השוער הטוב ביותר בכדורגל העולמי לשנת 2014. הרשימה כוללת את מנואל נוייר, ג'אנלואיג'י בופון, קלאודיו בראבו וטיבו קורטואה. נוייר, שהצטיין במדי באיירן מינכן ונבחרת גרמניה, עמה אף זכה במונדיאל, מסתמן כפיייבוריט המובהק לזכות בפרס.

מי שבאופן מפתיע נותר מחוץ לרשימה הוא שוער מנצ'סטר יונייטד דויד דה חאה, שבמהלך השנה עקף את איקר קסיאס במאבק על אפודת השוער הראשון בנבחרת ספרד. סן איקר, שעבר שנה לא פשוטה במהלכה חל פיחות במעמדו בריאל מדריד ובנבחרת, דווקא נמצא ברשימה.

בופון הוותיק זכה בתואר נוסף בסרייה A עם יובנטוס, וכיכב גם בעונה האחרונה בין הקורות. טיבו קורטואה סיים שנה מצוינת, במהלכה הפך לבורג חשוב בזכייה של אתלטיקו מדריד באליפות ספרד וחזר לצ'לסי הישר להרכב הפותח. קלאודיו בראבו היה שותף לקמפיין המפתיע של צ'ילה במונדיאל, שהסתיים בשמינית הגמר עם הפסד לברזיל, ואף הוחתם בברצלונה. הזוכה בפרס ייקבע לפי הצבעה שתיערך בין 55 שחקנים ואנשי מקצוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully