וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארז אדלשטיין יאריך בקרוב את חוזהו כמאמן נבחרת ישראל

24.11.2014 / 12:46

באיגוד הכדורסל עושים מאמצים להחתימו על חוזה חדש לפני היציאה להגרלת אליפות אירופה ביורודיסני ב-8 בדצמבר. גרמניה הזמינה את ישראל לטורניר הכנה

מאמן נבחרת ישראל ארז אדלשטיין. יוסי ציפקיס
ימשיך בתפקיד. ארז אדלשטיין/יוסי ציפקיס

שלושה חודשים אחרי סיום קמפיין נבחרת ישראל במוקדמות אליפות אירופה, שהסתיים עם עלייה מרשימה מהמקום הראשון, והמאמן הלאומי ארז אדלשטיין עדיין לא מחזיק בחוזה חדש.

לוואלה! ספורט נודע בימים האחרונים כי באיגוד הכדורסל יסכמו בקרוב את המשך דרכו של המאמן, שאין עוררין על כך שיעמוד על הקווים באליפות אירופה בספטמבר הקרוב. באיגוד פועלים נמרצות על מנת להחתימו לפני היציאה להגרלת אליפות אירופה ב-8 בדצמבר. אחת הסיבות להחלטה היא מנהלתית, אך בכל מקרה החוזה של אדלשטיין, שעובד השנה כפרשן ליגת העל וכאחד מחברי הפאנל בתוכנית "חמישיות", לא יתחיל לפני תחילת הקמפיין.

בינתיים ייצא המאמן הלאומי בעוד שבוע וחצי לפאריז להגרלת משחקי אליפות אירופה. ככל הנראה יהיה אדלשטיין הנציג היחיד של נבחרת ישראל, למרות שהוזמנו לאירוע ארבעה נציגים. אחת המטרות של הנסיעה תהיה לתאם טורנירי אימון, כשטורניר אחד שהנבחרת כבר הוזמנה אליו הוא טורניר בגרמניה, בו השתתפה גם השנה, אך אם הגרמנים ישחקו עם ישראל באותו בית מוקדם באליפות, ההזמנה תבוטל.

בינתיים החליטו בפיב"א אירופה בשבוע שעבר לעזור לארבע הנבחרות שיארחו את שלב הבתים הראשון והצמידו אליהם נבחרת נוספת שתעזור בהכנות ותשובץ באותו הבית. טורקיה תחבור לגרמניה, סלובניה לקרואטיה, אסטוניה ללטביה ופינלנד לצרפת. ישראל תגלה בימים הקרובים באיזה דרג תוגרל באליפות, כשעל פי המסתמן, יהיה זה הדרג הרביעי או החמישי.

טיבור פלייס שחקן נבחרת גרמניה קולע מעל עידו קוז'יקרו שחקן נבחרת ישראל. GettyImages
פלייס וגרמניה יארחו את ישראל לטורניר הכנה? פלייס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully