וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב עדיין לא יודעת היכן תארח את הפועל עכו

24.11.2014 / 12:11

עונש הרדיוס שהוטל על הקבוצה מציב אותה בבעיה לקראת השבוע הבא. פתח תקוה קרובה מדי, האצטדיון בנתניה תפוס, וייתכן שהקבוצה תצטרך לנדוד לאשדוד או לחיפה. המועדון והמנהלת מחפשים פתרון

one

עונש הרדיוס שהוטל על הפועל תל אביב בגין אירועי הדרבי יצר לאדומים בעיה קשה לגבי אירוח משחק הבית הבא נגד הפועל עכו. המשחק אמור היה להתקיים באצטדיון המושבה ביום רביעי הבא (19:45) בשל השזרוע בבלומפילד. אלא שכעת, האדומים לא יוכלו לארח במושבה שכן האצטדיון קרוב מדי גאוגרפית לבלומפילד ולא עומד בתנאי עונש הרדיוס.

הקבוצה לא תוכל לארח גם בנתניה שכן באותו יום יתקיים משחק בית של מכבי נתניה נגד מכבי חיפה. לפיכך, האופציות הריאליות ביותר שעומדות בפני המועדון הן אירוח באצטדיון סמי עופר בחיפה, אירוח באשדוד או דחיית המשחק ליום חמישי על מנת שאפשר יהיה לקיימו בנתניה. ראשי האדומים בודקים את כל האופציות מול המנהלת וכרגע עדיין לא ברור היכן ומתי יתקיים המשחק. יש לציין שקשה להאמין שהאדומים יצליחו לעמוד בעלויות של אירוח באצטדיון בחיפה.

עו"ד עמית פינס התייחס להחלטת בית הדין העליון להמתיק את עונשי הדרבי: "העונש אומנם הומתק, אבל ההחלטה עדיין מאכזבת. לא יכול להיות שבית הדין יטען כי הפועל תל אביב התנהגה למופת על המגרש ועדיין יעניש אותה על התפרצות של אוהד אחד. זה לא עולה בקנה אחד וכמשפטן אני לא יכול להסכים עם זה. נעשה חושבים ונעמיק בפסק דין ואז נחליט איך נמשיך לטפל בה.

"אנחנו רוצים ליצור תקדים שקבוצות לא יוענשו בגלל התנהגות של אוהדים בודדים ולכן האפשרות שנפנה לבית משפט אזרחי בעניין זה היא ריאלית מאוד וכרגע זה הכיוון. בית הדין העליון לא סתם התלבט ארוכות בעניין זה כשהוא יודע שיש צדק בטענות שלנו ולכן נראה שאנחנו נמשיך לבית משפט אזרחי כדי שהוא יקבל את ההחלטה הנכונה והצודקת בעניין זה".

סיימון כץ, אחד ממחזיקי המניות במועדון, אמר היום: "גם לאחר ההקלה המסוימת, העונש עדיין קשה. מחמאות לעו"ד פינס על העבודה המאוד מקצועית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully