וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: לורבק הוצע למכבי תל אביב, רנדל ייעדר כשבועיים

24.11.2014 / 13:15

באירופה מדווחים כי הפורוורד בן ה-30, ששוחרר מברצלונה בקיץ, הוצע לצהובים ולקאזאן הרוסית. בדיקה רפואית אישרה כי פורוורד מכבי תל אביב סובל מקרע בשריר הארבע ראשי. היינס" צריך לחפות"

one

במכבי תל אביב מרוצים מהניצחון אמש (ראשון) על מכבי חיפה בתוצאה 65:80. היה זה הניצחון הרביעי ברציפות של הצהובים, אולם חדשות רעות מגיעות מגזרתו של בריאן רנדל. במכבי דאגו בימים האחרונים ממצבו של הפורוורד המצטיין, והבדיקה הרפואית שעבר אתמול אישרה את החשש: השחקן סובל מקרע בשריר הארבע ראשי, וייעדר בין עשרה ימים לשבועיים.

לקראת המשחק מול צסק"א מוסקבה, במכבי רצו להכניס לעניינים את אלכס מאריץ', שזכה אמש לדקות משחק רבות יותר (17) ותרם 2 נקודות ו-7 ריבאונדים. בכל מקרה, מכבי ממשיכה בניסיון לאתר גבוה שיחזק את הסגל לקראת השלב הבא ביורוליג. באתר 'יורובאסקט' מדווחים היום כי פורוורד ברצלונה וצסק"א מוסקבה בעבר ארזם לורבק הוצע לצהובים, וכן לאוניקס קאזאן.

לורבק בן ה-30 שוחרר מברצלונה בקיץ, אף שהחזיק בחוזה עתק לשתי עונות נוספות בשער עונתי המוערך בכ-1.5 מיליון יורו. מקורב ללורבק מצוטט בידיעה באומרו כי "ארזם עובד קשה מתחילת הקיץ, הוא שומר על הברך שלו ואפילו דחה אפשרות לשחק בנבחרת סלובניה בקיץ כדי לשמור על כושר". בעונה שעברה לורבק סיפק 8 נקודות ו-2.7 ריבאונדים בממוצע ביורוליג, ובליגה הספרדית ירד ל-7.3 נקודות ו-2.5 לערב.

שחקן ברצלונה, ארזם לורבק, מול שחקן ויקטור חריאפה. GettyImages
הוצע לצהובים. רנדל/GettyImages

מרקז היינס סיכם את המשחק אמש: "עשינו עבודה טובה בהגנה. חיפה היא קבוצה שנלחמת וכך היה גם המשחק. הוצאנו לפועל היטב את תוכנית המשחק. סילבן לנדסברג עשה עבודה מצוינת וקלע. אם יש לנו הנעת כדור טובה, אז זה תורם, הוא משחק טוב ומנצל היטב את המסירות".

לשאלה על כך שבמשחקים האחרונים פותח היינס בחמישייה על חשבונו של פארגו והאם זה תורם למשחק, השיב השחקן: "אני לא חושב שזה משנה. אני חושב שההתאמות שערכנו בניצחנות האחרונים קשורים יותר לאופן בו אנחנו משחקים, זה לא משנה מי פותח בחמישייה. אנחנו עושים עבודה מנטלית נכונה יותר, ערכנו התאמות וזה מה שגרם לשינוי, לא אם מישהו אחד או אחר פותח את המשחק".

לגבי חסרונו של בריאן רנדל אמר היינס: "יש לנו כמה שחקנים בכל עמדה, זה עוזר לנו. כמובן שהוא עוזר לנו כשהוא על המגרש והוא שחקן מצוין, אבל צריך להמשיך ולחפות על חסרונו, יש כאן שחקנים שיכולים לשחק בכמה עמדות".

על מצבו בקבוצה הוסיף היינס: "אני מגיע לאולם, מתאמן מעבר לשעות ומנסה להשתפר. נראה איך זה יילך מכאן. אני תמיד מנסה לשפר דברים. פיני גרשון תמיד תורם מהניסיון שלו, אומר במה ניתן להשתפר, הוא היה במועדון והוא מדבר עם כולם. כשהוא מדבר זה מישהו שמקשיבים לו ולומדים ממנו".

על המשחק היוקרתי מול צסק"א מוסקבה ביום חמישי אמר האמריקאי: "אני לא מסכים שצסק"א היא הקבוצה הכי חזקה העונה, אני יודע שהיא קבוצה טובה ונכון שמדובר באחת הקבוצות הטובות במפעל, אבל נבוא להתמודד. נערוך את ההתאמות ונשחק מולם. בערב נתון הכל יכול לקרות".

בתוך כך, מכבי תל אביב תערוך הערב אירוע השקה לקראת שיתוף פעולה חדש בין הקבוצה ובין חברת VIBER , אפליקציית המסרים והשיחות ברשת האינטרנט. במסגרת השירות החדש יופעל צ'ט קבוצתי פומבי בין אנשי מכבי – שחקנים, אנשי הצוות המקצועי וההנהלה – ואוהדים יוכלו לעקוב אחר הצ'ט ולצפות בו (אך בלי אפשרות להשתתף בו).

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

(עדכון ראשון: 10:19)

עוד באותו נושא

ליגת העל: צפו במכבי תל אביב גוברת על מכבי חיפה 65:80

לכתבה המלאה
מרקיז היינס מכבי תל אביב. מגד גוזני
במגמת שיפור. היינס/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully