וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוני גפני: "זה היה המבחן הראשון שלנו בליגה העונה"

24.11.2014 / 10:06

פורוורד ירושלים מרוצה מהניצחון על ראשון לציון, ומהיכולת שהציג: "משחק כאילו כל דקה היא האחרונה שלי". אליהו: "חייבים לשחק בצורה יותר אחראית". מנסה בונסו: "לא יכול לחכות למשחק הראשון"

one

הפועל ירושלים ממשיכה להחזיק במאזן מושלם בליגת העל, לאחר שניצחה אמש (ראשון) את ראשון לציון 64:72. השחקנים נראו מרוצים בסיום, אולם מודעים היטב לכך המטרה כעת היא משחק היורוקאפ הגורלי מול וולגוגראד הרוסית, עליו שוחח המאמן דני פרנקו עם שחקניו מיד בתום המשחק.

מי שהצטרף לקבוצה הוא פופס מנסה בונסו. השחקן ישותף במשחק ביום רביעי: "לירושלים יש שחקנים איכותיים, אני לא יכול לחכות ורוצה לעלות כבר על הפרקט ולתרום לקבוצה", אמר בסוף השחקן על הקבוצה.

ליאור אליהו סיכם: "היה משחק מאוד קשה, אבל לאורך הקריירה שלי המשחקים בראשון לציון כמעט תמיד קשים. הם קבוצה טובה שמשחקת אגרסיבי וחזק וכך זה היה גם מולנו".

דני פרנקו פתח עם יותם הלפרין, במטרה לקבל ממנו תפוקה, על כך אמר אליהו: יותם היה מצוין. הוא קלע 14 נקודות. אישית היה לי יום פחות טוב אבל החבר'ה ידעו להתעלות במקומות אחרים וידענו לעצור אותם בעיקר הגנתית עצרנו אותם באזור ה-60 נקודות. לא המשחק הכי אחראי שלנו. בשביל לנצח ביום רביעי נצטרך לשחק יותר אחראי, כי מדובר במשחק סופר חשוב".

שחקן הפועל ירושלם ליאור אליהו מול שחקן מכבי ראשון לציון ניצן חנוכי. אדריאן הרבשטיין
מצפה ליכולת טובה יותר. אליהו/אדריאן הרבשטיין

טוני גפני הוסיף: "לא הייתי אומר שהיה קשה בהתחלה, שתי הקבוצות התקשו מבחינה התקפית. בסופו של דבר הצלחנו להוציא לפועל ברגעים המכריעים, קלענו את זריקות העונשין החשובות. ראשון היא קבוצה מאוד טובה שתהיה חזק בתמונה גם בסוף העונה. זה היה המבחן האמיתי הראשון עבורנו בליגה שהיינו צריכים ממש להתאמץ במשך 40 דקות מלאות כדי לנצח את המשחק, ובטווח הרחוק זה משהו שיועיל לנו".

על מצבו בקבוצה הוסיף גפני: "אני לוקח את ההזדמנות שניתנת לי ומשחק חזק. כל דקה שלי על הפרקט אני משחק כאילו היא האחרונה שלי, זה היה נחמד להיכנס לשטף של המשחק, להגיע לקו העונשין לקחת ריבאונדים, ולרוץ כשאפשר".

עוד באותו נושא

ליגת העל: הפועל ירושלים ניצחה את מכבי ראשון לציון 64:72

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully