וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהומה ביציע בית"ר ירושלים, 4 אוהדים נעצרו, שלושה נזקקו לטיפול רפואי

23.11.2014 / 21:36

האוהדים התעמתו עם הסדרנים בסיום ההפסד לסכנין, שלושה סבלו מקשיי נשימה וקיבלו טיפול ממד"א. אוהד בית"ר נעצר אחרי שניפץ שמשת אוטובוס, דסה וקוראץ' התעמתו עם אוהדי סכנין. 200 אוהדים התעכבו בדוחא שעתיים אחרי המשחק

צילום ועריכה: קובי אליהו

המשחק הטעון בין בני סכנין לבית"ר ירושלים באצטדיון דוחא הסתיים הערב (ראשון) עם ניצחון קטן ומתוק של המארחים 0:1. 700 שוטרים ו-250 מאבטחים שמרו על הסדר ביציעים, אבל על המגרש הגיבור הגדול היה איסמעיל ריאן, שכבש את שער הניצחון בדקה ה-39.

כמובן שהמפגש הזה לווה בהרבה אירועים שהתרחשו סביב המשחק עצמו. כבר לפני פתיחת המשחק נראו ביציעי סכנין דגלי פלסטין, בניגוד להוראות המשטרה, וכמו כן הודלקו אבוקות ביציע סכנין, למרות האבטחה הכבדה. אוהדי שתי הקבוצות הקנטיו אלה את אלה בקריאות אלימות ומתריסות, כשאוהדי בית"ר שרו "מוחמד מת", ואילו אוהדי סכנין שרו "בדם ואש את אל אקצה נפדה".

מנחם קורצקי מאמן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
הפסד שני ברציפות לקבוצתו. מנחם קורצקי/קובי אליהו

בנוסף, צעיר בן 19 תושב ירושלים ואוהד בית"ר נעצר על ידי המשטרה אחרי שניפץ שמשת אוטובוס ונלקח להמשך חקירה. בנוסף, נעצרו עוד שלושה אוהדים של בית"ר ירושלים, האחד בחשד להחזקת סם ושניים נוספים בגין חשד להפרת סדר ותקיפת שוטר. המשחק עצמו עבר בשלום, אך התחמם לקראת הסיום, כשהשופט אלון יפת נאלץ לשלוף לא פחות משבעה צהובים החל מהדקה ה-87 ועד הסיום (ועשרה בסך הכול). הדקות האחרונות לוו בעבירות קשות על הדשא ועימותים עצבניים בין שחקני שתי הקבוצות.

אחרי שריקת הסיום נוצרה מהומה ביציע אוהדי בית"ר ירושלים, שהתעמתו עם הסדרנים. בעקבות הלחץ ביציע, שלושה אוהדים נפצעו בצורה קלה וטופלו על ידי מד"א. בלי קשר, אוהדי בית"ר היו אחראים למעשה ונדליזם בשירותים בדוחא. "לא השאירו חרסינה אחת לא שבורה", אמרו בסכנין.

כשעתיים אחרי המשחק, 200 אוהדי בית"ר עוכבו באצטדיון. הסיבה: האוהדים שיצאו בסבב הראשון של ההסעות השחיתו את האוטובוסים, גרמו נזק כבד והנהגים לא היו מוכנים לחזור. סכנין הגישה תלונה למשטרה, מפקד תחנת משגב נשאר באצטדיון כדי לראות את המצב שבו האוטובוסים יחזרו ובסופו של דבר לאחר שכנועים רבים והבטחה לפיצוי מצד סכנין, האוטובוסים שבו לאסוף את שאר האוהדים.

כוחות האבטחה מול אוהדי בית"ר ירושלים. קובי אליהו
האוהדים של בית"ר ירושלים בעימות עם אנשי האבטחה/קובי אליהו

מנחם קורצקי, מאמן בית"ר ירושלים, הביע את אכזבתו בסיום: "צריך להתייחס למשחק הזה רק מקצועית. אני חושב שאנחנו עושים הכול נכון עד הרחבה, מגיעים למצבי הרמה, חסר לנו הפס האחרון והסיומת, אנחנו מודעים לזה, הכנסתי את כל הכלים ההתקפיים שלי ואני עצוב עבור הקהל שאנחנו מאכזבים אותו בכל פעם מחדש. אנחנו צריכים להרים את השחקנים לקראת המשחק בשבוע הבא ואנחנו צריכים למצוא את הפיתרונות שלנו בהתקפה".

"אם נמשיך ונתמיד, אנחנו נביא עוד הרבה נקודות. אני עדיין מאמין בקבוצה, הצגנו כדורגל טוב. ברור שיש לנו בעיה, אנחנו נפתור אותה ויש לנו את השחקנים שיעשו את זה. אני מאוד מאמין בקבוצה שלנו".

בסיום המשחק התרחש אירוע חריג כאשר חאלד חלאיילה שניגש להודות לקהל התעמת עם מאמן השוערים של בית"ר ירושלים, גיא סולומון, שלדבריו ספג יריקה משחקנה של סכנין. אלי דסה התעמת עם אוהדי סכנין. הם קיללו וזרקו חפצים והמגן השיב בהשפרצת מים מפיו. גם ז'רקו קוראץ' התעמת עם אחד האוהדים ובקבוק נזרק לעברו. שחקני בית"ר ניגשו לקהל, אך ספגו מרוב האוהדים שלהם שריקות בוז וירדו לחדר ההלבשה.

עוד באותו נושא

איסמעיל ריאן סידר לסכנין ניצחון מתוק על בית"ר

לכתבה המלאה
חנן ממן שחקן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
אכזבה בסיום. חנן ממן/קובי אליהו
חנן ממן שחקן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
תסכול גדול בקרב השחקנים. בית"ר/קובי אליהו
גם על התמונות הללו היינו מוותרים. האבוקות מיציעי סכנין/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully