וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גודס: "לנדסברג בכושר פנטסטי, מי שייגע בו יקבל כוויה"

23.11.2014 / 21:14

מאמן מכבי תל אביב פרגן לגארד שהפציץ 31 נקודות בניצחון על חיפה: "הוא משפר גם את ההגנה וגם את הריבאונד". לנדסברג: "החברים שלי ראו שאני חם ומסרו לי, הקרדיט להם"

one

עכשיו אפשר להגיד את זה בפה מלא: מכבי תל אביב יצאה מהמשבר שלה ובגדול. אלופת אירופה גברה הערב (ראשון) 65:80 על מכבי חיפה ברוממה והשיגה ניצחון רביעי ברציפות. בריאן רנדל וגיא פניני הפצועים לא שיחקו, אבל כמו במשחק מול לימוז' למכבי היה את סילבן לנדסברג שלהט עם 31 נקודות וחמש שלשות. דווין סמית' היה טוב כרגיל עם דאבל דאבל של 13 נקודות ו-16 ריבאונדים והצהובים שייטו לניצחון קליל. בריאן רנדל עבר היום בדיקת אולטרסאונד שאיבחנה קרע בשריר הארבע ראשי. השחקן מטופל בפיזיותרפיה אבל לא צפוי לשחק במשחק הקשה מול צסק"א מוסקבה ביום חמישי.

גיא גודס מאמן מכבי תל אביב. אדריאן הרבשטיין
מסתדר בלי פניני ורנדל. גודס/אדריאן הרבשטיין

גיא גודס סיכם את המשחק: "המטרה היתה לעצור את חיפה מתחת ל-70 ולשמור חזק כמו שעשינו במשחקים האחרונים. אני שמח שעשינו את זה לאורך כל המשחק והצלחנו לשתק את מי שצריך, בעיקר את יבזורי. עשינו 18 נקודות בהזדמנות שניה, לקחנו ריבאונדים בהתקפה ואני מרוצה. עם ההגנה גם ההתקפה באה".

המאמן פרגן ללנדסברג הלוהט: "סילבן גם מתחילת העונה היה בכושר פנטסטי. כרגע אסור לגעת בו ומי שייגע בו יקבל כוויה. הוא משפר גם את ההגנה והריבאונד שלו ורק שימשיך ככה".

סילבן לנדסברג, כוכב המשחק אמר: "הקבוצה שלי ראתה שאני חם ונתנה לי את הכדור וכל הקרדיט להם. רצינו לעשות עבודה טובה בהגנה למרות שחסרנו כמה שחקנים ואני מרוצה מהיכולת של כולם. כל לילה מישהו אחרי מתעלה, זה היה ג'ייק כהן, פארגו, סופו והיום זה היה אני".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
רמי הדר מאמן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
היה חסר אונים מול מכבי תל אביב. רמי הדר/אדריאן הרבשטיין

רמי הדר: "הפאולים של אייק עשו לנו נזק גדול מאוד. הוא שחקן מטרה שלנו שלא עבר את ה-20 דקות וקשה לנו בלעדיו. סילבן (לנדסברג) שיחק מצוין וקלע את כל הזריקות. מגיע לו קרדיט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully