וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: צפו במכבי תל אביב גוברת על מכבי חיפה 65:80

אלופת אירופה לא שכנעה למשך שלושה רבעים, אך ניצלה בזכות משחק אדיר של סילבן לנדסברג (31 נקודות באחוזים מצוינים). דווין סמית' הוריד 16 ריבאונדים, ג'ף אלן קלע 17 למפסידה

one

זה לא היה יפה, זה לא היה משכנע, זה לא היה דורסני, אבל בסופו של דבר מכבי תל אביב עשתה היום דבר שלא עשתה מאז תחילת העונה: הצליחה לחבר ארבעה ניצחונות רצופים בכל המסגרות. אלופת אירופה גברה על מכבי חיפה 65:80 בכרמל, וכעת היא יכולה לעבור להתעסק במשחק הבאמת חשוב והבאמת קשה שלה השבוע: הקרב הגדול עם צסק"א מוסקבה ביורוליג ביום חמישי.

שחקן מכבי תל אביב סילבן לנדסברג מול שחקן מכבי חיפה דגן יבזורי. אדריאן הרבשטיין
בכושר קליעה מעולה. לנדסברג/אדריאן הרבשטיין

גם הערב נאלץ גיא גודס להסתדר ללא בריאן רנדל הפצוע, וגם הערב חסרונו של העוגן ההגנתי היה ניכר. מי שנכנס לנישה הזאת היה דווין סמית', שתרם בכל תחומי המשחק (13 נקודות, 16 ריבאונדים, 3 אסיסטים). חיפה נותרה קרובה לאורך מרבית הדקות, בעיקר בזכות ג'ף אלן ודגן יבזורי, אך בסופו של דבר הבדלי הרמות עשו את שלהם. מלבד סמית', גודס יכול להיות מרוצה בעיקר מסילבן לנדסברג שהמשיך את הכושר הטוב בו הוא מצוי וסיפק 31 נקודות באחוזים מצוינים (6 מ-7 ל-2, 5 מ-8 ל-3). למרות כל זאת, מיותר לציין שהיכולת הקבוצתית הזו ממש, אבל ממש לא תספיק ליום חמישי.

מכבי תל אביב החליטה לשחרר את מאריץ', בצוות המקצועי רוצים לשחרר גם את לינהארט

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אלכס מאריץ' מכבי תל אביב. אדריאן הרבשטיין
אפילו הוא נתן תפוקה. מאריץ'/אדריאן הרבשטיין

מהלך המשחק

רבע ראשון:

מכבי תל אביב פתחה עם יוגב אוחיון, מרקיז היינס, דווין סמית', ג'ייק כהן וסופוקליס שחורציניאטיס, בעוד חיפה העלתה את דמונטז סטיט, דגן יבזורי, רנה רוז'ו, אייק אופייבו ואלכס צ'וברביץ'. סופו קלע את ארבע הנקודות הראשונות במשחק, סמית' הוסיף שתיים במתפרצת והצהובים ברחו ל-2:8. יבזורי, צ'וברביץ' וג'ף אלן הגיבו בריצת 0:7 והעלו את החיפאים ל-8:9. יבזורי הלוהט צלף את השלשה השנייה שלו וסייע לקבוצתו לעלות ל-13:18, ולהוליך 18:20 בתום הרבע הראשון.

רבע שני:

סילבן לנדסברג פתח את הרבע השני מצוין והעניק לאלופת אירופה יתרון 20:25, אך יבזורי המצוין וסטיט השוו ל-30:30. הצהובים סבלו מאחוזי קליעה רעים מחוץ לקשת, משחק קבוצתי נאה של המארחת העלה אותה ל-32:35, לנדסברג וג'ייק כהן צלפו שתי שלשות רצופות והחזירו את היתרון לקבוצה של גיא גודס, ולמחצית ירדה האלופה ביתרון 37:40. לנדסברג סיים את המחצית עם 14 נקודות, יבזורי עמד על 10 בצד השני.

שחקן מכבי חיפה דגן יבזורי מול שחקן מכבי תל אביב יוגב אוחיון. אדריאן הרבשטיין
הוא וחבריו החזיקו מעמד שלושה רבעים. יבזורי/אדריאן הרבשטיין

רבע שלישי:

סמית' צלף שלשה וקבע 41:47 למכבי, מאריץ' התכבד גם הוא בנקודות בכורה הערב, וארבע רצופות של פארגו העלו את האורחת ל-45:53. חיפה החטיאה הזדמנויות רבות לצמק בחזרה, ולמרות שלשה של יבזורי, הוליכה אלופת אירופה 51:57 עם העליה לרבע המכריע.

רבע רביעי:

אוחיון צלף את השלשה השנייה שלו במשחק, סופו הוסיף סל בצבע וקבע יתרון שיא של 53:64, לנדסברג הבלתי עציר הוסיף שלשה ועבירה וקבע 56:68. משם, חיפה כבר לא חזרה. זה נגמר ב-65:80 לאלופת אירופה.

סטטיסטיקה

קלעו למכבי תל אביב: סילבן לנדסברג 31 (6 מ-7 ל-2, 5 מ-8 ל-3), דווין סמית' 13 (1 מ-8 ל-3), 16 ריבאונדים ו-5 איבודים, ג'רמי פארגו 11 ו-8 אסיסטים, יוגב אוחיון 10, 6 ריבאונדים ו-7 אסיסטים, סופוקליס שחורציאניטיס 6, ג'ייק כהן 5 ו-4 איבודים, מרקיז היינס 2, אלכס מאריץ' 2. אלכס טיוס שותף (7 דקות) ולא קלע.

קלעו למכבי חיפה: ג'ף אלן 17, 11 ריבאונדים ו-7 חטיפות, רנה רוז'ו 16 (2 מ-7 ל-2), דגן יבזורי 13, דמונטז סטיט 7 (1 מ-6 ל-3), אלכס צ'וברביץ' 7 (3 מ-10 מהשדה), אייק אופייבו 5. תומר בר אבן (16 דקות, 0 מ-5 מהשדה) וטמיר אריאלי (3 דקות) שותפו ולא קלעו.

שוב פתח בחמישייה. היינס/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully