וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברפול במשבר, לג'יימי קראגר נמאס: "אין גברים בקבוצה הזאת"

הפרשן לא חסך בביקורת כלפי קבוצתו לשעבר אחרי ההפסד 3:1 לקריסטל פאלאס: "חסרים מנהיגים. זו לא סתם פתיחה רעה, יש בעיה". רוג'רס: "לוקח את האחריות עלי". דיווח: קלופ מועמד להחליפו

one

פתיחת העונה הנוראית של ליברפול נמשכה היום (ראשון), כשהמייטי רדז הוליכו 0:1 על קריסטל פאלאס, אך נכנעו 3:1 והם מדורגים כעת במקום ה-12 בלבד, עם 14 נקודות. רק בעונה אחת מ-14 האחרונות שלו בליגה, מועדון הפאר השיג פחות נקודות במחזור ה-12 - זה קרה ב-1992/93, אז צברה 13 נקודות. היה זה ההפסד הרביעי הרצוף של האדומים, ומעמדו של ברנדן רוג'רס נראה מעורער מתמיד.

ב'סאנדיי אקספרס' מיהרו לפרסם בסיום המשחק כי יורגן קלופ מועמד להחליף את רוג'רס בתפקיד, זאת לאחר ששמו של מאמן דורטמונד הוזכר גם בהקשרה של ארסנל בתקופה האחרונה. רוג'רס עצמו אמר היום: "אנחנו סופגים שערים אומללים ואין לנו אף אחד להאשים מלבד את עצמנו. כמאמן, אני לוקח את כל האחריות. יש פה חבורה נהדרת של שחקנים שנותנים הכל כל יום, אבל אנחנו צריכים להשתפר, ולהשתפר במהירות. הביטחון שלנו כרגע נמוך, וקצב המשחק שלנו נהיה איטי יותר. אני לא חושב שזה משבר, אבל אין ספק שאנחנו לא ברמה לה ציפינו".

שחקן ליברפול לשעבר ג'יימי קראגר היה מאוד ביקורתי כלפי שחקניו, ואמר לרשת 'סקיי': "אין גברים בקבוצה הזאת, חסרים שם מנהיגים. הם חלשים מנטלית ופיזית. זה יותר מסתם התחילה חלשה. משהו לא עובד". כמו כן, הביע בלם העבר ביקורת גם כלפי מרטין סקרטל, שגרם לבעיטה החופשית שהובילה לשער השלישי של פאלאס, ואמר: "שיחקתי עם מרטין הרבה שנים והם היה עושה את זה מההתחלה. הוא צריך ללמוד. הוא ימשיך לעשות את זה עד שיפרוש".

מנג'ר ליברפול ברנדן רוג'רס. רויטרס
"אנחנו סופגים שערים אומללים ואין לנו אף אחד להאשים מלבד את עצמנו". רוג'רס/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully