וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: ליברפול הפסידה 3:1 לקריסטל פאלאס, טוטנהאם ניצחה

האדומים הוליכו בסלהרסט פארק משער בכורה של למברט (2), אבל גייל (17), לדלי (78) וידינאק בכדור חופשי נפלא (81) הנחילו לרוג'רס הפסד רביעי רצוף. אריקסן סידר לטוטנהאם 1:2 דרמטי בהאל

העונה הנוראית של ליברפול נמשכת. האדומים התארחו היום (ראשון) בסלהרסט פארק והוליכו מול קריסטל פאלאס, אך לבסוף הפסידו 3:1 וסייעו ליריבה להיחלץ מהמקום הלפני אחרון. לעומתם, טוטנהאם שיפרה מעט את מצבה עם ניצחון דרמטי 1:2 במגרשה של האל סיטי.

סטיבן ג'רארד שחקן ליברפול מאוכזב. AP
יודע למה הוא תופס את הראש. סטיבן ג'רארד/AP

קריסטל פאלאס - ליברפול 1:3

ניצחון ראשון בסלהרסט פארק מאז דצמבר 1997? בטח לא בעונה כזו של ליברפול. יותר הגיוני לראות הפסד רביעי רצוף בכל המסגרות. ברנדן רוג'רס הגיע למשחק החוץ מול קריסטל פאלאס הלפני אחרונה ללא ג'ורדן הנדרסון, מריו באלוטלי ודניאל סטארידג' הפצועים, ולמרות שער בכורה מוקדם של ריקי למברט התרסק פעם נוספת.

כבר בדקה השנייה הרכש מסאות'המפטון סיפק את הסחורה, כשאדם לאלאנה מצא בכדור ארוך את למברט שהשתלט יפה והכניע את חוליאן ספרוני כדי לחגוג שער ראשון במדים האדומים. אלא שלפאלאס יש נשק סודי במשחקים מול ליברפול: דווייט גייל. האנגלי בן ה-24, שכבש את הצמד הדרמטי ב-3:3 הזכור נגד ליברפול במאי וסייע לסטיבן ג'רארד וחבריו לאבד במו ידיהם את האליפות, היה במקום הנכון כדי להשוות בדקה ה-17 אחרי שבעיטה של יאניק בולאסי נעצרה בקורה. שער רביעי של גייל במפגשים נגד ליברפול ב-64 דקות בלבד.

ראחים סטרלינג וחאבי מנקיו פספסו במחצית השנייה הזדמנויות לא רעות, ובדקה ה-78 ליברפול נענשה. בולאסי התעלל בדיאן לוברן עם הקפצה אומנותית מעל הבלם בצד שמאל ואז מסר לג'ו לדלי הוולשי שבעט שטוח, בין רגליו של סימון מיניולה, וחגג שער בכורה העונה. את המסמר האחרון תקע מילה ידינאק האוסטרלי, שסובב כדור חופשי באומנות לחיבורים בדקה ה-81. ניצחון ראשון לפאלאס מאז ספטמבר והקבוצה שוב מעל הקו האדום. ליברפול האומללה במקום ה-12 עם 14 נקודות בלבד.

דווייט גייל שחקן קריסטל פאלאס. GettyImages
אימת ליברפול. דווייט גייל/GettyImages

האל סיטי - טוטנהאם 2:1

בניגוד לליברפול, התרנגולים שנראים רע העונה הצליחו לפחות הערב להשיג ניצחון חוץ שקידם אותם למקום העשירי. ג'ייק ליברמור כבש את הראשון שלו העונה והעלה את האל סיטי ליתרון עם בעיטה חזקה מרחוק כבר בדקה השמינית, אבל טוטנהאם חיפשה את השוויון וקיבלה עזרה מגסטון ראמירס, שהגיב לעבירה של יאן ורטונגן כשבעט בבלגי ללא כדור. הקשר האורוגוואי הורחק בדקה ה-50, הלחץ של האורחים גבר ובדקה ה-61 הארי קיין הצעיר היה על הריבאונד וכבש אחרי שכריסטיאן אריקסן סובב כדור חופשי לקורה. אריקסן הדני היה שם גם בדקה ה-90, עם בעיטה חדה מחוץ לרחבה שנעצרה רק ברשת של אלן מקגרגור וסידרה ניצחון דרמטי לטוטנהאם. האל רק נקודה מעל הקו האדום.

גסטון ראמירס שחקן האל סיטי מעל יאן ורטונגן שחקן טוטנהאם. GettyImages
הרגע ששינה את המשחק. גאסטון ראמירס פוגע ביאן ורטונגן/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully