וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: מארסיי ניצחה 1:3 את בורדו וחזרה למקום הראשון

הקבוצה של מרסלו ביילסה ביצעה מהפך בזכות שערי בכורה של מריו למינה ומישי בטשואי, ושער 11 העונה של אנדרה פייר ג'יניאק. 58 דקות לאיתי שכטר ב-0:0 של נאנט מול סנט אטיין

אנדרה פייר ג'יניאק עם מישי בטשואיי שחקני מארסיי. רויטרס
כל אחד ושבירת הבצורת שלו. אנדרה פייר ג'יניאק עם מישי בטשואי/רויטרס

מארסיי הרגיעה הערב (ראשון) את אוהדיה אחרי פרשת השחיתות החדשה וחזרה לפסגה בעזרת 1:3 דרמטי בבית על בורדו במחזור ה-14 בליגה הצרפתית. במשחק המוקדם של היום, נאנט עם איתי שכטר (58 דקות) סיימה ב-0:0 מול סנט אטיין. מונפלייה ניצחה 0:2 את טולוז.

תומא טורה שחקן בורדו בועט מול בפטיסט אלואה שחקן מארסיי. רויטרס
היתרון שלו לא החזיק מעמד. תומא טורה/רויטרס

מארסיי - בורדו 1:3

אחרי שבוע קשה שכלל את מעצרם של בכירי המועדון, מארסיי לפחות התנחמה בניצחון דרמטי שסידר לה שבוע נוסף בפסגת הליגה. מרסלו ביילסה חסר את כל הבלמים שלו ועלה עם בפטיסט אלואה הצעיר לצד המגן רוד פאני במרכז ההגנה. דווקא המגן בנג'מין מנדי היה אחראי לטעות בדקה ה-55, אותה ניצלה בורדו כדי לכבוש מרגלי תומא טורה. חמש דקות לאחר מכן הגיע השוויון ממקור לא צפוי, כשדווקא הקשר האחורי מריו למינה הגיע להגבהה של דימיטרי פאייה ונגח לרשת את שערו הראשון בקריירה. מארסיי חיפשה את ההכרעה ובדקה ה-85 גם השיגה את מבוקשה, כשפאייה בישל מנקודת הקרן וג'יניאק נגח לרשת את ה-11 שלו העונה. מלך שערי הליגה (לצד אלכסנדר לקאזט) שבר בצורת של יותר מחודש ודקה לפני הסיום גם המחליף מישי בטשואי חגג שער ראשון בליגה הצרפתית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
שחקן נאנט, איתי שכטר. GettyImages
קבוצתו עדיין חזק במאבק על הכרטיסים לאירופה. איתי שכטר/GettyImages

נאנט - סנט אטיין 0:0

איתי שכטר פתח בהתקפת נאנט, אבל הוא ויאסין באמו התקשו לאיים על שערו של סטפן רופייה, ששמר על רשת נקייה והוביל את סנט אטיין לתיקו רביעי ברציפות בכל המסגרות. שכטר פינה את מקומו אחרי 58 דקות, גשם מחליפו סרז' גאקפה לא הביא את הישועה. נאנט עם 24 נקודות במקום החמישי, סנט אטיין עם נקודה פחות במקום השישי.

מונפלייה - טולוז 0:2
למונפלייה: אנתוני מונייה (37), סולימן קמארה (87)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully