וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: צפו בטוטו תמוז מבשל עם העקב בניצחון פטרולול

אסיסט נפלא לחלוץ, שהכין במסירת עקב לחואן אלבין את השער הראשון ב-0:2 על טרגו מורש. 90 דקות לגל שיש בניצחון וולין לוצק ולעידן ויצמן בניצחון סימורג. הפסד לרם שטראוס בסלאמינה

צפו בבישול של טוטו תמוז עם העקב

טוטו תמוז אמנם לא כבש הערב (ראשון) אבל בכל זאת היה אחראי לאחד הבישולים היפים של העונה בליגה הרומנית, בניצחון 0:2 של פטרולול על טרגו מורש. הרגע המבריק של תמוז היה בדקה ה-15, אז הוא עצר כדור ברחבה ומסר עם העקב שמאלה לחואן אלבין שירה פנימה. ז'ראלדו אלבס הפורטוגלי הכפיל בנגיחה בדקה ה-26. תמוז הוחלף בדקה ה-86, שי חדד לא נכלל בסגל. פטרולול במקום השלישי עם 31 נקודות, שש פחות מהמוליכה סטיאווה בוקרשט.

חלוץ פטרולול טוטו תמוז. GettyImages
הכנה מבריקה. טוטו תמוז/GettyImages

* גל שיש חזר להרכבה של וולין לוצק האוקראינית, ובמשחקו הראשון מאז אמצע ספטמבר היה שותף לניצחון חוץ 1:2 על מטאלורג דונייצק. המגן השמאלי השלים 90 דקות בהופעתו הרביעית בסך הכול העונה בליגה האוקראינית, כשקבוצתו קפצה למקום השישי עם 17 נקודות מ-12 משחקים.

* עידן ויצמן שיחק 90 דקות בניצחונה של סימורג 2:3 על גבאלה. סימורג עלתה למקום השלישי בליגה האזרית.

* רם שטראוס השלים 90 דקות בשערה של סלאמינה, אבל נכנע בדקה השישית לנגיחה של פאולו פינה אחרי כדור קרן וקבוצתו הפסידה 1:0 לארמיס בליגה הקפריסאית.

* אלמוג כהן המתאושש מפציעה עדיין לא חזר לסגל של אינגולשטאט, שספגה את הפסדה הראשון העונה בליגת המשנה הגרמנית, 2:1 לנירנברג, קבוצתו הראשונה של הקשר בגרמניה.

* ניסו קפילוטו לא נכלל בסגל של סנט גאלן, שביצעה קאמבק מרשים וחזרה מפיגור 3:0 ל-3:3 ביתי מול ואדוז עם שלושה שערים ב-18 הדקות האחרונות.

* המשחקים של אייל גולסה עם פאוק סלוניקי נגד אסטרס טריפוליס ושל עשהאל בן שבת במדי קרקירה בחוץ נגד אופי כרתים נדחו יחד עם כל משחקי המחזור בליגה היוונית. המחזור נדחה מפני שלא הושג סיכום עם המועדונים על אבטחת שופטי הליגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully