וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב הושפלה בביתה על ידי צסק"א מוסקבה 84:61

צפו בתקציר: אלופת אירופה הובסה ביד אליהו על ידי יריבתה המושבעת והשלימה חודש ללא ניצחון בית. הרוסים שלטו במשחק ביד רמה מהרגע הראשון, הצהובים לא היוו יריב ראוי בשום שלב. סמית' קלע 14, פארגו קלע 7 ב-2 מ-10מהשדה

עריכת וידאו: מתן חדד

לא כוחות. אלופת אירופה מכבי תל אביב הובסה הערב (חמישי) ביד אליהו על ידי יריבתה המושבעת צסק"א מוסקבה בתוצאה 84:61. שחקניו של גיא גודס נראו נרפים, כבויים ולא היה מי שיתעלה כדי להשאיר להם סיכוי מול האימפריה הרוסית. מלבד דווין סמית' שסיים עם 14 נקודות ו-7 ריבאונדים, איש משחקני מכבי תל אביב לא הצליח להתעלות, כדי לחפות על חסרונם של בריאן רנדל וגיא פניני. ג'רמי פארגו, שאמור להיות האס של מכבי, סיים עם 7 נקודות ב-2 מ-10 מהשדה. דקות הסיום במשחק היו מביכות, כששחקני צסק"א הטביעו והפגיזו מחוץ לקשת ואילו מכבי תל אביב התפרקה.

גיא גודס מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
חודש ללא ניצחון ביד אליהו. גודס/ברני ארדוב

למרות שצסק"א הייתה בלי כוכבה מילוש תאודוסיץ', זה לא הפריע לה להשפיל את הצהובים בביתם, ולהנחיל להם הפסד שלישי העונה ביורוליג. גיא גודס ושחקניו לא ניצחו באולמם הביתי מאז ה-27 באוקטובר, וביכולת הזאת נראה שהם רחוקים מאוד מהטופ האירופי. בעקבות ההפסד הצהובים לא יסיימו בראשות הבית בוודאות, והם יילחמו על המקום השני. צסק"א, מנגד, נראתה מצוין, שלטה במשחק לאורך כל 40 הדקות, ולמרות קאמבק זמני של הצהובים ברבע השני, שחקניו של איטודיס ידעו לשמור על היתרון ולהגדיל אותו עד לניצחון הענק, שמשאיר אותם מושלמים עם מאזן 0:7 העונה ביורוליג.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
דווין סמית' שחקן מכבי תל אביב (שמאל) מול סוני ווימס שחקן צסק"א מוסקבה. ברני ארדוב
לא כוחות. ווימס מול סמית'/ברני ארדוב

רבע 1

מכבי תל אביב פתחה בחמישייה עם יוגב אוחיון, מרקיז היינס, דווין סמית', ג'ייק כהן וסופוקליס שחורציאניטיס. צסק"א פתחה עם ויטלי פרידזון, ארון ג'קסון, סוני ווימס, אנדריי וורונצ'ביץ' וסאשה קאון. הרוסים פתחו עם שתי שלשות שהעלו אותם ל-3:10. אוחיון נחסם על ידי קאון, דווין סמית' הוריד גג לג'קסון, וגודס הכניס את פארגו במקום אוחיון. שתי הקבוצות המשיכו לזרוק מבחוץ. ווימס קלע שלשה, קאון עשה מהלך של סל ועבירה, וצסק"א עלתה ל-4:15. סמית' ולנדסברג לקחו אחריות בהתקפה, ומכבי צימקה. סוני ווימס התחמם בשורות הרוסים, צלף 10 נקודות ברבע, וצסק"א שמרה על הפער. שלשה נוספת של ווימס העלתה את צסק"א ל-10:22. שלשה של דה קולו קבעה 12:25 לצסק"א ברבע הראשון, בו קלעה חמש מחמש לשלוש.

מרקיז היינס שחקן מכבי תל אביב מול סשה קאון שחקן צסק"א מוסקבה. ברני ארדוב
הרוסים נעלו את הצבע ברבע הראשון. היינס מול קאון/ברני ארדוב

רבע 2

אלופה אירופה עלתה עם הרבה התלהבות לרבע השני, אוחיון ניווט את ההתקפה, סמית' ולנדסברג סיפקו מהלכים יפים והצהובים עשו ריצת 2:9. כשנותרו 5:57 לסיות הרבע סופו ביצע עבירה שלישית וירד לספסל, טיוס נכנס במקומו. פארגו רשם נקודות ראשונות מהקו, הוסיף שלשה ומכבי צימקה ל-29:26. דקות סוליסטיות של פארגו ונקודות של דה קולו שמרו על היתרון אדום והרוסים הוליכו 30:40 במחצית.

דווין סמית' הוליך את הצהובים במחצית עם 9 נקודות, לנדסברג הוסיף 8, פארגו תרם 5 ב-1 מ-6 מהשדה. סוני ווימס הוליך את הרוסים עם 14, סאשה קאון קלע 10.

ג'רמי פארגו שחקן מכבי תל אביב (ימין) מול אנטון אסטפקוביץ' שחקן צסק"א מוסקבה. ברני ארדוב
רבע שני סוליסטי, ומחצית של 1 מ-6 מהשדה. פארגו/ברני ארדוב

רבע 3

ג'קסון ופרידזון ייצרו נקודות מהירות לצסק"א בתחילת הרבע, והרוסים עלו ליתרון 14. שחורציאניטיס ספג את העבירה הרביעית, וטיוס נכנס במקומו. הרוסים שיחקו התקפות ארוכות, מכבי שמרה אישי וטיוס נפצע כשניסה להטביע. לאחר פסק הזמן טיוס חזר למשחק, ופארגו קלע נקודות ראשונות ברבע כשחדר לסל הרוסי. גודס חיפש את השחקן שיתעלה ויספק לו נקודות, אך הצהובים הפגינו חולשה בהתקפה, איבדו כדורים, ולא הצליחו לבצע עצירה בהגנה. הטבעה של קאון חתמה את הרבע בו הוליכה צסק"א 46:59.

גיא פניני שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
המשחק לא נראה טוב משום זווית. פניני לצד גרשון/ברני ארדוב

רבע 4

הצהובים המשיכו להפגין יכולת התקפית חלשה גם בפתיחת הרבע הרביעי. צסק"א, מנגד, נהנתה מכל רגע על הפרקט, והטבעה של ווימס העלתה אותה ל-49:65. צסק"א לא ריחמה, עלתה ליתרון 19, ומכבי נראתה כבויה ומפוררת. אוחיון ביצע עבירה בלתי ספורטיבית, וכל שנותר לה הוא להילחם על כבודה מול האימפריה הרוסית. בסיום מכבי תל אביב הובסה 84:61 והשלימה חודש ללא ניצחון ביתי.

דימיטריס איטודיס מאמן צסק"א מוסקבה. ברני ארדוב
נהנה מכל רגע. מאמן צסק"א דימיטריוס איטודיס/ברני ארדוב

סטטיסטיקה

קלעו למכבי תל אביב: דווין סמית' 14 נקודות ו-7 ריבאונדים, סילבן לנדסברג 12 ( 0 מ-5 לשלוש), מרקיז היינס 11 ו-5 ריבאונדים, ג'רמי פארגו 7 ו-3 איבודים, נייט לינהארט 5, אלכס טיוס 3 ו-6 ריבאונדים (1 מ-6 מהשדה), יוגב אוחיון 3, 5 ריבאונדים ו-5 אסיסטים, ג'ייק כהן 2, 6 ריבאונדים ו-6 איבודים, סופוקליס שחורציאניטיס 2 ו-4 ריבאונדים, אלכס מאריץ' 2.

קלעו לצסק"א מוסקבה: סוני ווימס 19 נקודות (7 מ-12 מהשדה), סשה קאון 15 ו-10 ריבאונדים, נאנדו דה קולו 13 ו-7 ריבאונדים, אלכסיי וורונצביץ' 13, 6 ריבאונדים ו-4 אסיסטים, ארון ג'קסון 10, קייל היינס 9 ו-5 ריבאונדים, ויטלי פרידזון 5, 5 ריבאונדים ו-5 אסיסטים. דרו ניקולס, פאבל קורבאנוב ואיבן סטרבקוב שותפו, אך לא קלעו.

שלט המשחק בין מכבי תל אביב לצסק"א מוסקבה. ברני ארדוב
שלט המשחק בין מכבי תל אביב לצסק"א מוסקבה/ברני ארדוב
עוד כישלון ופיני גרשון כבר משחרר את העניבה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully