וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות האיסור: דגלי פלסטין ביציעי סכנין, אבוקות נזרקו למגרש

לפני המשחק בין סכנין לבית"ר: ההנהלות שידרו מסרים מרגיעים אבל אוהדי סכנין קראו "אין יציאה" ו"אללה אכבר", דגלי פלסטין הונפו ביציעים ואבוקות נזרקו מיציע סכנין. בן גביר התמקם ביציע בית"ר, חנין זועבי ביציע הנגדי

מחזור 9מחצית23/11/2014
בני סכנין
    0
      בית"ר ירושלים
      אדריאן הרבשטיין
      אוהד בני סכנין רעול פנים. קובי אליהו
      אוהד סכנין ביציע/קובי אליהו

      לאחר שאצטדיון דוחא אושר על ידי המשטרה, וכתבות גרפיטי מתריסים רוססו לקראת המשחק, המשחק בין בני סכנין לבית"ר ירושלים באצטדיון דוחא יצא לדרך בשלום, אך לווה בלא מעט תקריות לפני שריקת הפתיחה. הנהלות סכנין ובית"ר שידרו אומנם מסרים מרגיעים, אבל לפני המשחק אוהדי סכנין הניפו דגלי פלסטין ביציע (בניגוד לאיסור המפורש של המשטרה) וזרקו אבוקות למגרש (למרות אבטחה שכללה 700 שוטרים ו-200 סדרנים).

      כצפוי, פוליטיקאים משני צדי המתרס ניצלו את ההזדמנות והתמקמו ביציעים: פעיל הימין הקיצוני איתמר בן גביר עלה ליציע בית"ר ירושלים, בעוד חברת הכנסת חנין זועבי ישבה מחויכת ביציע סכנין.

      שני אוטובוסים של אוהדי בית"ר נתקעו בציר הצר לדוחא. בהתייעצות אחרונה של המשטרה הוקצו לבית"ר 100 כרטיסים נוספים למשחק הזה, אך לא כולם הצליחו להגיע בזמן לפתיחת ההתמודדות אחרי ששני אוטובוסים נתקעו בציר לדוחא.

      שלטים לדו קיום ונגד אלימות לפני המשחק של בני סכנין מול בית"ר ירושלים. אורן יוסיפוביץ,
      אוהדי סכנין עם מסר מרגיע לפני המשחק/אורן יוסיפוביץ

      כל האירועים, דקה אחרי דקה

      19:47: עימות בין אוהדי בית"ר למשטרה בפארק אוסטרליה. אוהדים רצו לעלות לאוטובוסים ולהספיק למשחק אך המשטרה לא אישרה כניסה של מעבר ל-60 איש לאוטובוס. שני אוטובוסים נתקעו בדרך לאצטדיון ואיחרו לפתיחת ההתמודדות.

      19:45: חנין זועבי הגיעה ליציע הכבוד של סכנין.

      19:41: בתום הערכת מצב שקיים ממ" צפון ניצב זוהר דביר, הוחלט להקצות לאוהדי בית"ר 400 כרטיסים נוספים מעבר לסכום שהוקצב להם. כמו כן, הוקצו מקומות ישיבה נוספים ביציעי בית"ר. סך הכל נמכרו 800 כרטיסים לאוהדי בית"ר.

      19:35: למרות האיסור המפורש, אוהדי סכנין הניפו מספר של דגלי פלסטין ביציע. בנוסף אבוקות נזרקו למגרש מיציע סכנין. הקבוצה צפויה להיענש על זריקת האבוקות וכנראה לא תארח בדוחא עוד הרבה זמן.

      18:52: אוהדים ראשונים של בית"ר נכנסו. אוהדי סכנין התעוררו עם קריאות "אללה הוא אכבר" ו"אין יציאה".

      18:40: פורסמו ההרכבים למשחק. בני סכנין תעלה בהרכב הבא: מוחמד קנדיל, עלי עוסמאן, עלא אבו סלאח, אברהם פאס, חאמד גנאים, מיחה אמבליה, יאניס פפאדופולוס, חאלה חלאיילה, איסמעיל ריאן, פיראס מוגרבי, מוחמד גדיר.

      בית"ר עולה עם: בוריס קליימן, אלי דסה, זאביק חיימוביץ', ססאר ארסו, דושאן מאטוביץ', קלאודמיר פריירה, שלומי אזולאי, חנן ממן, דני פרדה, לידור כהן, ז'רקו קוראץ'.

      אבוקות ביציע של אוהדי בני סכנין. קובי אליהו
      אוהדי סכנין מבעירים את היציעים עם אבוקות/קובי אליהו
      אוהדי בית"ר ירושלים במשחק נגד בני סכנין. קובי אליהו
      הגיעו עם דגלי ישראל. אוהדי בית"ר/קובי אליהו

      18:34: עדכון מקצועי - גיא לוי החליט לפתוח עם היווני יאניס פפאדופולוס על חשבונו של אחמד קאסום.

      18:30: האוטובוס של שחקני בית"ר הגיע למגרש.

      18:00: שחקני בני סכנין הגיעו למגרש. חלק מהשחקנים לא הורשה להיכנס לחניות הרגילות שלהם, ורק אחרי שיחות עם אנשי המשטרה אושרה הכניסה של רכביהם.

      17:50: האוטובוס של בית"ר ירושלים טרם הגיע לאצטדיון דוחא, וכך גם ההסעות של אוהדי בית"ר לפארק אוסטרליה.

      הסיור המשטרתי, אצטדיון דוחא, בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
      המשטרה נערכת לקראת המשחק באצטדיון דוחא/אדריאן הרבשטיין

      17:10: עוזר מאמן בית"ר ירושלים, אורי אוזן, צייץ: "יצאנו למגרש. אנחנו מוכנים".

      13:10: ראש עיריית סכנין מאזן גנאים לוואלה! ספורט: "במשחקים מעין אלה הכי חשוב הוא להבטיח את שלומם של הצופים, להבטיח את בואם בשלום ואת שובם בשלום". על הקריאות הגזעניות שספגו שחקני בני לוד מאוהדי בני יהודה אמר גנאים: "אני לא חושב שצריך לתת פרס לחוליגנים. במקרים כאלה צריך לחזק אחד את השני, ושהמשטרה תרחיק אוהדים כאלה לצמיתות". על הכנסת דגלי פלסטין לאצטדיון אמר גנאים: "אמרו לי מותר להכניס דגלי ישראל, מצדי שיכניסו עשרה דגלים של ישראל. כשפלסטיני מתארח אצל ראש הממשלה אני רואה את שני הדגלים".

      12:40: הבעלים של בית"ר אלי טביב פירסם היום הודעה לקראת המשחק: "אני פונה לכל אוהדי בית"ר ירושלים באשר הם, אלו שיגיעו לצפות במשחק הערב ואלו אשר יתמכו בנו מרחוק. בואו נמשיך במלאכה המבורכת בה אנו עסוקים מתחילת העונה, עידוד ותמיכה בקבוצה מבלי להתעסק ביריבה ובקהל אוהדיה, אני מבקש להימנע מקריאות על בסיס דתי ואמוני, לא להיגרר לפרובוקציות, אנו מכבדים כל דת וכל אמונה, ולהזכיר לכולם: אנו מתעסקים בספורט והניצחון שלנו נספר ונחשב רק על המגרש. אם נשכיל להתעסק בעיקר, יראו כולם את כוחו ועוצמתו של הקהל שלנו באופן הראוי והנכון ביותר".

      אלי טביב בעלים בית"ר ירושלים. יוסי ציפקיס
      רוצה שהאוהדים יתמקדו בספורט. טביב/יוסי ציפקיס

      הרכבי הקבוצות

      שופט: אלון יפת
      אצטדיון: דוחא
      קהל: 4800

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        3
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully