וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: החלוץ התגרה, האוהדים קראו לו "קוף", המשחק פוצץ

אמיליו רנטרייה העלה את סן מרקוס ליתרון וחגג מול אוהדי דפורטס איקיקה. אלה הגיבו בתנועות וקריאות מכוערות, החלוץ פרץ בדמעות והשופט הפסיק את המשחק. המהומה נמשכה בחדרי ההלבשה

אמיליו רנטריה במדי קולומבוס קרו. GettyImages
האיש שבמרכז המהומה. רנטרייה/GettyImages

שחקן של קבוצה אחת כובש ורץ לכיוון אוהדי היריבה כדי לחגוג. אלה מגיבים בפרובוקציה. המשחק מפוצץ. פיו פיו? לא ממש. מפגש התחתית בליגה הבכירה של צ'ילה, בין סן מרקוס לדפורטס איקיקה, הופסק אתמול (שבת) בתוספת הזמן של המחצית הראשונה בשל קריאות גזעניות.

הכול החל שתי דקות בתוך תוספת הזמן, כאשר אמיליו רנטרייה, חלוצה של המארחת סן מרקוס ושחקן נבחרת ונצואלה, ששיחק בעבר גם בלבנטה הספרדית, העלה את קבוצתו ל-0:1. את השער שלו בחר רנטרייה לחגוג דווקא מול אוהדי האורחת, עם ריקוד סוער ומוחצן. מיותר לציין שהקהל של דפורטס ממש לא אהב את ההתגרות הזו והגיב מיד בתנועות וקריאות גזעניות לעבר החלוץ שחום העור, תוך שהם צועקים לו "קוף".

צפו באירועים שהובילו לפיצוץ המשחק:

בשלב זה, רנטרייה פרץ בבכי וברח לחדרי ההלבשה. שופט המשחק, חוליו בסקונייאן, הודיע שהוא לא יסבול קריאות גזעניות נוספות. לאחר שאוהדי דפורטס סירבו להפסיק, השופט הודיע כי המשחק מופסק. אגב, לפני שבועיים קראו אוהדי או'היגינס קריאות גזעניות לעברו של רנטרייה, אלא שאז הדבר עבר בשקט יחסי (למרות שהחלוץ נפגש עם שרת הספורט והממשלה הוציאה הודעה המגנה את הגזענות).

נשיא דפורטס, צ'סארה רוסי, התראיין מיד לאחר פיצוץ המשחק והדברים שלו רק הובילו למהומה גדולה עוד יותר בין הקבוצות, באזור חדרי ההלבשה. רוסי אמר: "הייתה כאן סיטואציה לא הוגנת. זה רק כדורגל. אנחנו רוצים שהמשחק יגיע לסיומו. כי אם בצ'ילה נתחיל לפוצץ משחקים על כל דבר כזה, הכול יהיה פשוט מאוד. הקבוצה שלי תהיה ביתרון, אני אתחיל לעשות בלגן במגרש ולנטוש והכדורגל שלנו ימות".

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

צפו במהומה בחדרי ההלבשה:

  • עוד באותו נושא:
  • צ'ילה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully