וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני נתניה מחכים למשכורות: "עשינו שיחה, לא רצינו לשבות"

23.11.2014 / 10:37

הבעלים אלי שגב הבטיח להעביר סכום משמעותי כדי לשלם את משכורות אוקטובר. ערן לוי: "לא מכיר ידיעה על שחקן שיעזוב בינואר. ניצחנו משחק חשוב. כואב שהאוהדים מקללים את מזרחי"

one

שחקני מכבי נתניה מצפים לקבל את משכורות חודש אוקטובר שלהם בטרם יסיים יו"ר הרשות לבקרת תקציבים, עופר אורליצקי, את תהליך חילוט הערבויות הבנקאיות של אלי שגב. השחקנים מסתמכים על ההבטחה של חבר ההנהלה קובי בלדב, שנכנס לפני משחק הניצחון אתמול (שבת) 0:1 על הפועל רעננה לחדר ההלבשה והבטיח: "אתם תעלו כדי לנצח ולהביא לנו שלוש נקודות ואנחנו נדאג לנושא המשכורות". בלדב שוחח בסוף השבוע עם הבעלים אלי שגב ושמע ממנו כי הוא יזרים בימים הקרובים סכום כסף משמעותי כדי לשלם את המשכורות.

בקבוצה לא הצליחו לפצח אתמול מה קרה לשחקנים אחרי שכבשו את השער הראשון, שהספיק בסופו של דבר לניצחון. "עלינו למשחק מצוין ונתנו עשרים דקות מעולות, אבל אחרי הגול של שמעון הרוש ירדנו אחורה לבונקר לא מובן", אמר אחד השחקנים.

ערן לוי שחקן מכבי נתניה (ימין) מול פדרו סאס פטראצי שחקן הפועל רעננה. מגד גוזני
בנתניה לא מבינים מה קרה אחרי שהקבוצה עלתה ליתרון. לוי/מגד גוזני

הקפטן ערן לוי התייחס לסיטואציה שנוצרה סביב המועדון: "למה חוסר ודאות? אמרו לנו שנקבל את הכסף ואנחנו מאמינים שזה יקרה. אנחנו מאמינים שמקסימום ייקחו שבועיים עד שנקבל את הכסף. עשינו שיחה בין השחקנים, אף אחד לא רצה לשבות. אנחנו צריכים לעשות נקודות והכול יסתדר על הצד הטוב ביותר".

אוהדים של הקבוצה קיללו אתמול את המאמן יוסי מזרחי, גם לאחר שנתניה עלתה ליתרון. עשרות מהם עמדו וקראו למאמן הוותיק להתפטר ולוי התייחס לכך: "אנחנו צריכים את הקהל איתנו, גם במשחקי הבית וגם במשחקי החוץ. יש כמה שמקללים את יוסי וזה כואב, אבל זה קורה כל הזמן בכדורגל. ניצחנו משחק חשוב, לא שיחקנו נגד קבוצה חלשה".

באשר לאפשרות ששחקנים יעזבו את הקבוצה בחודש ינואר ושאפילו הוא עצמו ייאלץ להיפרד מהקבוצה בגלל המצוקה הכלכלית אמר לוי: "אני לא מכיר שום ידיעה על שחקן שיעזוב בחודש ינואר". לוי הוחלף אתמול בגלל פציעה, אבל אמור להיות כשיר למשחק הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully