וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר נחוש להשאיר את סטנוייביץ': "הוא לא מתפטר"

23.11.2014 / 9:10

לאחר שהמאמן הבהיר למקורביו שהוא לא מתכוון להישאר בכל מחיר, נשיא מכבי חיפה אומר לוואלה! ספורט: "דיברנו, נעשה הכול כדי להציל את הקבוצה". כיאל או אלירן עטר יגיעו?

one

במכבי חיפה עברו עוד לילה קשה. הפסד שישי העונה, 1:0 למ.ס. אשדוד ואפס אחוזי הצלחה במשחקי החוץ, החזירו את המועדון לאחור, לשיחה שנערכה לפני מספר שבועות, אחרי ההפסד בווסרמיל מול הפועל באר שבע, בין הנשיא יעקב שחר למאמן אלכסנדר סטנוייביץ'. בשיחה ההיא קיבל המאמן גיבוי והתבקש להמשיך עד תום העונה, עם הבטחה לשינויים בינואר.

סטנוייביץ' אמר אתמול (שבת) למקורביו כי הוא נשאר כרגע בקבוצה, אבל הוסיף: "קשה לי מאוד עם המצב שנוצר, ניסיתי כבר הכל ושום דבר לא הולך". המאמן נכנס אתמול כעוס מאוד לחדר ההלבשה. הוא בחר שלא לדבר עם השחקנים, אבל אחד מהם תיאר: "הוא נראה תשוש, רואים שקשה לו מאוד".

המאמן שוחח עם שחר, השוהה בחו"ל. נשיא מכבי חיפה יעקב שחר התייחס הבוקר (ראשון) לעניין ובשיחה עם וואלה! ספורט אמר: "דיברתי עם סטנוייביץ', אבל הוא לא הולך לשום מקום ולא מתפטר. אני והמאמן יחד נעשה הכל כדי להציל את הקבוצה ולהוציא אותה מהמצב הזה".

בשיחה עם יוסי בניון ניסה הקשר לעודד את מאמנו. בניון יעשה מאמץ גדול לפתוח נגד הפועל תל אביב במחזור הקרוב וכך גם אייל משומר, שהפציעה הקלה שלו לא תמנע ממנו לחזור לאימונים.

עוד מבוכה: חיפה הפסידה 1:0 לאשדוד

אתמול פרסמנו: חיפה מתכננת מהפך, כיאל ועטר על הכוונת

אלכסנדר סטנוייביץ' מאמן מכבי חיפה. ניב אהרונסון
סאלה נראה מיואש/ניב אהרונסון

"הקבוצה כבויה, יש כאן הרבה שחקנים לא מספיק טובים. קשה מאוד להאשים רק את המאמן. יש כאן כמה כשרונות כבודדים, אבל צריך להגיד את האמת: הסגל הזה לא יכול להביא אותנו למקומות טובים יותר. חייבים לעשות שינויים בינואר, גם אם שחקנים ייפגעו", אמר אתמול אחד השחקנים לאחר המשחק.

הביקורות בקבוצה מתחילות מהיכולת של הזרים רובן ראיוס ומיצ'ל, שיעזוב כנראה בינואר ועד היכולת של שחקנים כמו אלון תורג'מן, שלא מספק את הסחורה העונה. גם ויאם עמאשה שנכנס שוב כמחליף לא היה טוב ולמרות שעיקר הביקורת כלל לא כוונה אליו, במועדון מאוכזבים מהתרומה שלו. "לא ברור מה מיצ'ל עושה על המגרש ולמה המאמן החליט לפתוח איתו. מהרגע הראשון הוא עלה מפוחד", אמר אתמול שחקן בקבוצה מיד אחרי המשחק. מאוחר יותר הסביר: "לא רק הוא אשם, כל הקבוצה נראית רע מאוד. זאת לא חוכמה להיטפל רק לזרים. יש כאן סגל ישראלי שלא מספיק טוב". שחקן אחר הוסיף: "אי אפשר לבעוט פעם אחת למסגרת במשחק ולנצח. יש לנו בעיה בהנעת הכדור, בהובלת הכדור, בביטחון של השחקנים. צריך לעבוד על הכל מחדש". מיצ'ל וצוצאליץ' כנראה יעזבו בינואר וזאת על אף העובדה שהבוסני רשם אתמול משחק סביר. גם מעמדם של מוחמד כליבאת ועמאשה לא יציב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
מיצ'ל, מכבי חיפה. ניב אהרונסון
צפוי לעזוב בינואר. מיצ'ל/ניב אהרונסון

כפי שפורסם אתמול, בחיפה מתכוונים לבדוק אפשרות להחזיר את אחד השגרירים שמעמדם לא יציב. שמו של בירם כיאל עלה לאחרונה בשיחה פנימית ואם הוא יחזור לארץ, חיפה בהחלט תיקח אותו בחשבון. כיאל יהיה שחקן חופשי בעוד חודש וזאת הסיבה שבחיפה עוקבים אחר ההתפתחויות בעניינו. השחקן, אגב, לא פוסל אפשרות חזרה, למרות שהיה מעדיף להמשיך במועדון גדול יותר. אם חיפה תרצה להביא אותו, היא תצטרך לשאת בעלויות גבוהות מאוד של שכרו. שחקן נוסף שעשוי לחזור לישראל הוא אלירן עטר, שבריימס מוכנים להשאילו עד תום העונה. "כל האופציות נבדקות. נעשה הכל כדי לחזק את הקבוצה בשחקנים הטובים ביותר בשוק", אמרו במועדון.

בקבוצה החמיאו לקהל: "פשוט לא להאמין איזה גיבוי הם נותנים למאמן. זה לא תרבות שאופיינית לישראל, נזכור להם את זה", אמרו במועדון לאחר שהאוהדים השמיעו קריאות עידוד לאחר המשחק. אירוע פחות נעים התרחש במהלך המשחק, כאשר הקהל קרא נגד ג'קי בן זקן, בעלי אשדוד, בעקבות מחירי הכרטיסים.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully