וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דורטמונד: מרקו רויס יחזור רק בתחילת 2015

כוכב סגנית האלופה נפצע לאחר תיקול של בקאלורץ מפאדרבורן, ולמרות החשש הראשוני מתברר כי הוא יוכל לשוב לאימונים אחרי פגרת החורף. אובמיאנג: "כאב לי לראות כך את מרקו, הוא כמו אח"

מרקו רויס, דורטמונד, שרוע על הדשא לאחר פציעה. GettyImages
תמונה כל כך עצובה. רויס/GettyImages

אחרי התחזיות הפסימיות לגבי מצבו של מרקו רויס, כוכבה של בורוסיה דורטמונד, סגנית האלופה נושמת מעט לרווחה: מתברר שרויס יחמיץ את יתר המשחקים עד לסוף השנה האזרחית ויוכל לשוב בתחילת 2015 לאימונים.

דורטמונד שוב אכזבה כשאיבדה יתרון 0:2 מול פאדרבורן וסיימה איתה ב-2:2 במסגרת המחזור ה-12. רויס נפצע בדקה ה-64 לאחר תיקול גס של מרווין בקאלורץ, ששיחק בעברו בדורטמונד ב'. השוורצגלבן, שעצרו רצף של חמישה הפסדים בליגה עם ה-0:1 על מנשנגלדבאך במחזור שעבר, נותרו במקום ה-15 בלבד עם 11 נקודות מ-36 אפשריות.

תחילה נשמע חשש שרויס סובל מקרע ברצועות הקרסול, ועלול להיעדר עד תום העונה. אלא שכעת עולה כי הפציעה פחות חמורה ממה שחשבו תחילה והיא תיאלץ את השחקן לנוח עד לסוף השנה.

בשל הפציעות שלו, כוכב דורטמונד שותף העונה ב-11 משחקים בלבד, בהם היה אחראי לתשעה שערים - שישה כיבושים ושלושה בישולים. יורגן קלופ המאמן נשמע מתוסכל מאוד מהפציעה של רויס ואמר: "התיקול הזה היה ממש טירוף, קשה לומר אחרת". עם זאת, קלופ טען שאקס דורטמונד לא עשה את זה בכוונה: "זה ברור לי לחלוטין שזה לא היה בכוונה. יש מצבים בהם הרגליים נתקלות אחת בשנייה. מרווין הוא בחור נהדר, אבל אמרתי לו כבר מקודם שהוא לא היה צריך לעשות את זה. העבירה הזו הייתה יותר מידי". פייר אמריק אובמיאנג אמר על המצב של רויס: "היה לי קשה לראות אותו יורד פצוע שוב. הוא כמו אח בשבילי ואני מקווה שהוא יחזור במהרה".

מאמן פאדרבורן אנדרה ברייטנרייטר: "קלופ צעק עלי, ואני חושב שהוא צודק. מי שמכיר את מרווין בקאלורץ יודע שהוא אוהב את BVB. הוא מצטער מאוד על מה שקרה, גם אם הוא לא יכול לשנות את מה שכבר קרה".

בסטיאן שווינשטייגר שחקן באיירן מינכן. GettyImages
כמה שחיכו לו בבאיירן. שווינשטייגר/GettyImages

רובן: "היו לי צמרמורות כשבסטי נכנס"

באיירן מינכן שברה שיא מועדון לאחר ששמרה שוב על רשת נקייה ועומדת על מאזן ספיגות של שלושה שערים בלבד ב-12 מחזורי הליגה הראשונים של העונה. הכמות המועטה ביותר שקבוצה ספגה אי פעם ב-12 משחקים ראשונים. שיא הבונדסליגה, אגב, שייך לשטוטגרט שבעונת 2003/4 ספגה שני שערים בלבד ב-12 משחקי הליגה הראשונים.

עוד בשורה טובה שקיבלה באיירן מינכן הייתה הקאמבק של בסטיאן שווינשטייגר, שרשם הופעה ראשונה מאז ה-13 ביולי אז כיכב בגמר גביע העולם ב-0:1 של גרמניה על ארגנטינה. בסטי, שהתקבל בחום על ידי הקהל באליאנץ ארנה, חזר לשחק אחרי 132 ימים. "קבלת הפנים של הקהל ריגשה אותי מאוד ונגעה לליבי", אמר שוויני שגם בישל את השער הרביעי לסבסטיאן רודה.

פפ גווארדיולה אמר בסיום: "היו לנו בעיות בסגנון המשחק שלנו, ב-15 הדקות הראשונות, ביצענו יותר מידי טעויות ואיבודי כדור, ואז התחלנו לשחק טוב מאוד. אני חושב ש-0:4 זה לא משקף את מה שהיה במגרש. למרות זאת, אני מרוצה מאוד שהשגנו שלוש נקודות אחרי פגרת הנבחרות".

אריאן רובן, שכבש ובישל, אמר בסיום: "התחלנו לא טוב במחצית השנייה, כאילו שכחנו לשחק כדורגל. הופנהיים לחצה עלינו, ואז ניסינו בעיקר להחזיק בכדור. לא שיחקנו כל כך טוב. היו לי צמרמורות כשבסטי נכנס. הוא לא רק ענק, אלא גם בחור נהדר".

מריו גצה, שכבש את השער הראשון, אמר: "אני מרגיש טוב, אני בכושר טוב, בריא ומרגיש שאני יכול לשחק כדורגל. זה המפתח. השאר מגיע מעצמו. אני שמח שהשגנו שלוש נקודות היום, וזו העדיפות שלנו. אני מקווה שנמשיך עם זה".

עדכון ראשון: 22/11, 23:56

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully