וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רעננה: חשש שאריק ינקו גמר את העונה. נתניה: קללות ליוסי מזרחי

השוער פרק את כתפו במהלך החימום לפני המשחק מול מכבי נתניה, וקבוצה עשויים לחדש את ההתעניינות בבויאן שראנוב. יוסי מזרחי ספג קללות: "הפסקתי להבין את הקהל בכדורגל הישראלי"

one

בצל חוסר הוודאות בנוגע לעתיד המועדון וכשהשחקנים ואנשי הצוות לא מקבלים שכר, מכבי נתניה השיגה הערב (שבת) ניצחון חשוב 0:1 על הפועל רעננה. שמעון הרוש כבש את שער הניצחון בנגיחה בדקה ה-19 לאחר כדור חופשי של ערן לוי. בסיום, הביעו אנשי נתניה אופטימיות זהירה לגבי מציאת פתרון לבעיות הכלכליות וגם חגגו משחק ליגה ראשון ללא ספיגה וניצחון ביתי שלישי ברציפות. שחקני הקבוצה, שערכו השבוע ביניהם שיחה קשה על המצב, הבהירו שאין בכוונתם לשבות או לנקוט בסנקציות נגד המועדון.

"תמיד עדיף לחיות מכוער מאשר למות יפה והכי חשובות שלוש הנקודות החשובות מאוד במאבקים שלנו, בטח אחרי כל מה שאנחנו עוברים", סיכם המאמן יוסי מזרחי. "סוף סוף לא ספגנו וזה חשוב מאוד לביטחון שלנו. אני מקווה מאוד שהכדורגל יהיה הרבה יותר טוב, אבל נמשיך בצורה הזאת שהיריב כמעט לא מגיע להזדמנויות. הייתה יותר אחריות בסגירות בהגנה. היינו הרבה יותר משמעותיים במיוחד בכדורי הגובה. זה לא הכדורגל שאני רוצה לראות, אבל לאור המצב המנטאלי של הקבוצה כל הכבוד לבחורים. אני גאה בהם. הם באו ונתנו את הכול היום".

המאמן שוב ספג שריקות בוז והקהל קרא לו להתפטר לאור היכולת החלשה של הקבוצה: "הפסקתי מזמן להבין את הקהל בכדורגל הישראלי. זו התרבות שלנו, צועקים, זה לא משנה וזה לא העניין. אנחנו נלחמים על העתיד של המועדון, העתיד הכלכלי והמקצועי של האנשים פה. השחקנים באו כמו חבורה של גברים, עמדו על המגרש, נתנו הכול, לא שיחקו כדורגל גדול, אבל נתנו את כל מה שהם יכולים ולכן אני מצדיע להם.

"הבעיה הייתה משחק המעבר שלנו שהיה חלש מאוד", התייחס מזרחי לעובדה שקבוצתו התגוננה במשך דקות ארוכות. "כשאתה לא יודע לנצל את היתרון שהיריב עולה עם הרבה מאוד שחקנים ולגמור את המשחק. היו לנו שתי הזדמנויות של 100 אחוז לעשות 0:2. היינו צריכים לדעת לצאת מהקישור מהר קדימה וזו בעיה גדולה מאוד שלנו ונצטרך לפתור אותה. אי אפשר ללכת אחורה ולהתגונן".

על מצב המועדון אמר מזרחי: "אני יכול לספר מה אני שומע. אני שומע שיש מספיק אנשים כולל בעל הבית שלא ייתנו לנתניה ליפול. אנחנו צריכים לחכות לעתיד ולראות מה יקרה כי מדיבורים שום דבר לא קורה. אני מאמין שהכול יהיה בסדר כי יש פה אנשים מצוינים. אני מקווה מאוד שאני לא נאיבי מדי. יש פה מועדון עם הרבה עובדים שחיים בחוסר ודאות וזו בעיה גדולה. הייתי כבר בסיטואציות כאלה. אני שומע שהכול יהיה בסדר והכול יסתדר".

יוסי מזרחי מאמן מכבי נתניה (שמאל) עם עוזרו שי הולצמן. מגד גוזני
יכול לנשום לרווחה. מזרחי/מגד גוזני
אריק ינקו שוער הפועל רעננה. מגד גוזני
אכזבה ודאגה. ינקו נפצע/מגד גוזני

בינתיים ברעננה: שוער הקבוצה אריק ינקו, שפרק את כתפו במהלך החימום לפני ההפסד, ייאלץ ככל הנראה לעבור ניתוח שישבית אותו לתקופה ממושכת. מי שפתח היום בין הקורות הוא שוער המשנה דניאל ליפשיץ וברעננה יתחילו החל ממחר במאמצים להחתמת שוער זר או ישראלי.

מי שהוזכר שוב כמועמד הוא בויאן שראנוב, שוערה הסרבי של מכבי חיפה, שלא נמצא בסגל הירוקים ונכון להיום אינו חתום באף קבוצה. כפי שכבר פורסם בוואלה! ספורט, ברעננה ניסו להחתים את שראנוב בשלב מוקדם יותר העונה, אך זה לא הסתדר בסופו של דבר. כעת ייעשה ניסיון מחודש להוציא את העיסקה לפועל. כמובן שאם שראנוב יוחתם, יצטרך המאמן חיים סילבס לוותר על אחד הזרים שלו. בהנחה שמקומם של עמנואל אמבולה, אנתוני נווקאמה ופדרו פטראצי מובטח, ההחלטה תיפול כנראה בין ממאדו צ'אם ואוונס קאנגווה.

מנגד, מאמן הפועל רעננה חיים סילבס יצא מאוכזב מאוד והתייחס ליכולת החלשה של קבוצתו דווקא מול יריבות מהחלק התחתון. "אנחנו יוצאים בכותרות אחרי תוצאה כזו או אחרת אבל אני לא חושב שיש פער מנטאלי. פתחנו במערך שאחרי ספיגת השער לא היה בו טעם וספגנו ממצב נייח למרות שהתכוננו לזה. השתלטנו על המשחק מהר מאוד, אולי רבע שעה מסוף המחצית הראשונה, אבל היינו נורא קצרים בחלק האחרון, קצת פחות 'קילרים' בפעולה האחרונה.

"הגענו למצבי הרמה ורוחב, שלטנו במשחק וכל הדברים המעצבנים שמדברים עליהם כשיוצאים בלי כלום. אני יוצא מאוכזב. הפועל רעננה היא קבוצה שזה הלוול שלה והיא מנסה למצוא את דרכה למעלה, מנסה כל הזמן להוציא תוצאות טובות. לפעמים זה מצליח, היום זה לא הצליח. בדרך כלל כשאנחנו מפסידים, אנחנו מפסידים בצדק בגלל יכולת פחות טובה. היום היינו ביכולת טובה בהשוואה למכבי נתניה, אבל הם לקחו את הנקודות".

על הצפיפות בחלק התחתון אמר סילבס: "המשחק היום הוא מדגם מייצג נחמד לליגה. עולים למשחק, התגוששות, מישהו כובש שער וזה טורף את הקלפים ומתחיל משחק של חתול ועכבר. ככה זה נראה ממקום רביעי ומטה בכל המשחקים. רעננה מנסה להתייצב מבחינת התוצאות. נצטרך למצוא את הדרך להשתפר ולחדד את החלק הקדמי שלנו".

סילבס נשאל על התלות המקצועית ההתקפית של רעננה בכוכבה אנתוני נווקאמה וענה "הכול מאוד בולט. טוני הוא שחקן מאוד בולט שלנו והוא כתובת חשובה. הוא מה שנקרא בכדורסל 'גו טו גאי' - השחקן שאתה תלך דרכו. זה נכון לגבי הרבה מאוד קבוצות ואני רואה את זה באירופה עם השחקנים הכי טובים בעולם. התברכנו בזה ואני לא רואה את זה בקונוטציה שלילית. אחרי הפסד תמיד מחפשים את ההקשרים השליליים וזה נשמע פחות טוב, אבל טוני ימשיך להיות הגו טו גאי שלנו ואנחנו נצטרך לייצר סביבו עוד אופציות, איכות וליטוש וכך נדע להשתמש ביכולות שלו טוב יותר".

חיים סילבס מאמן הפועל רעננה. מגד גוזני
יש הרבה דאגות. סילבס/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully