וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי בית"ר ריססו גרפיטי נגד אל אקצה, המשטרה נערכת

22.11.2014 / 20:23

כמה מאוהדי הקבוצה מהבירה חיממו את האווירה עוד יותר לקראת משחק החוץ בדוחא מול בני סכנין (ראשון, 19:45). במשטרה מזהירים: "אפס סובלנות כלפי אלימות פיזית ומילולית ובעיקר גזענות"

אוהדי בית"ר ירושלים. אדריאן הרבשטיין
המשטרה דרוכה. אוהדי בית"ר/אדריאן הרבשטיין

האווירה ממשיכה להיות מתוחה סביב המשחק מחר (ראשון, 19:45) בין בני סכנין לבית"ר ירושלים בדוחא. היום התברר כי כמה אוהדי בית"ר ירושלים מארגון לה פמיליה ריססו גרפיטי מתריס נגד מסגד אל אקצה לקראת המשחק, שבו מצויר המסגד מופצץ. אבו יונס, יו"ר בני סכנין, בחר שלא להגיב.

לאחר שהאצטדיון אושר אחרי סאגה ארוכה, המחוז הצפוני של המשטרה נערך בצורה מיוחדת לקראת המפגש עם שני הקהלים. מתחם האצטדיון יחולק לשלוש גזרות, ובכל אחת יוצב כוח משטרתי בפיקוד קצין בכיר. 200 סדרנים ו-700 שוטרים יאבטחו את המשחק, כאשר 4,800 כרטיסים אושרו להתמודדות. השוטרים ימנעו בין היתר את כניסתם לאצטדיון של אוהדים המורחקים מהמגרשים ושל כאלה שיהיו תחת השפעת אלכוהול.

אוהדי בית"ר יגיעו כרגיל לפארק אוסטרליה ומשם יעברו בהסעת בליווי המשטרה אל המגרש. הם גם יעברו בידוק קפדני. האוהדים נקראו להגיע כשעתיים לפני הפתיחה לפארק אוסטרליה.

מפקד המחוז הצפוני, ניצב זהר דביר, אמר: "ביטחון הציבור מעל הכול. מצופה מהקהל והשחקנים לנהוג ברוח ספורטיבית ולגות איפוק על פי הנורמות הראויות. המשטרה תנקוט ביד קשה ותגלה אפס סובלנות כלפי אלימות פיזית ומילולית ובמיוחד אמירות עם תוכן גזעני, אשר מכתימות מגזר שלם".

שרת הספורט לימור לבנת פנתה לאוהדי שתי הקבוצות וקראה להם לנהוג באחריות ולהרגיע את הרוחות: "אני קוראת לשתי הקבוצות ולשני מחנות האוהדים לנהוג באיפוק, להימנע מהתגרויות ולא ללבות את היצרים. יש לוודא כי ההתמודדות תתקיים בין השחקנים על כר הדשא ברוח ספורטיבית, ולא תגלוש לגילויי אלימות וגזענות ביציעים. בימים אלה בהם גואה המתיחות בין הציבור היהודי והציבור הערבי בישראל, ישנה הזדמנות לקבוצות ואוהדי הכדורגל ללכת לפני המחנה ולסייע בהרגעת הרוחות הרעות. תנו לספורט לנצח. אני קוראת גם למשטרת ישראל לנקוט בכל הצעדים הדרושים כדי להבטיח את שלומם וביטחונם של האוהדים והשחקנים, ולגלות יד קשה ונחושה כנגד כל גורם שינסה להפר את הסדר הציבורי ולפגוע בערכי הספורט".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully