וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ורמוט: "אני בתקופה טובה". אלישע לוי: "השופט הכריע"

הקשר סידר להפועל תל אביב ניצחון דרמטי, לא שכח את הביקורות שספג והוסיף: "ידענו להתגונן ולהביך אותם במתפרצות". דומב: "התוצאה משקפת". אלישע: "המשחק הוכרע על ידי השופט"

צילום ועריכה: קובי אליהו

דרמה גדולה הייתה הערב (שבת) בבלומפילד, כאשר המשחק המרכזי של המחזור הסתיים עם 2:3 להפועל תל אביב על הפועל באר שבע, שספגה את הפסדה הראשון העונה. הרמוני איקנדה (לחיבורים מ-30 מטרים) ושי אבוטבול (כדור חופשי יפהפה) העלו את המארחים ל-0:2 מבטיח, אבל מאור בוזגלו איזן במהרה (70, 77) בצמד שערים נהדר. בתוך תוספת הזמן, הכדור פגע בידו של בוזגלו, ככל הנראה בתוך הרחבה. השופט הצביע על הנקודה הלבנה וגילי ורמוט העניק שלוש נקודות יקרות מפז לאסי דומב.

ורמוט אמר בסיום: "היה משחק גדול ומהנה. הייתה אווירה טובה ומזג אוויר מצוין. זה ניצחון של כולם. זה ניצחון גדול שלנו. זה אחד המשחקים הכי טובים שלנו העונה. ידענו להתגונן ולהביך אותם במתפרצות. זה משחק שצריך לשאוב ממנו ביטחון ולהתקדם הלאה".

על המטרות של הקבוצה הוסיף הקשר: "הייתי מחכה עם ההצהרות. צריך להראות קודם שאנחנו יציבים. נעבור משחק אחר משחק, וכשנצטרך להצהיר משהו, נעשה את זה. כרגע אנחנו פשוט שמחים לנצח. אני בתקופה טובה, גם לפני המשחק מול בוסניה. לפעמים זה לא בא לידי ביטוי במספרים, אבל אני במצב פיזי טוב. עכשיו דברים מתחברים לי, ואני שמח".

גילי ורמוט שחקן הפועל תל אביב עם השופט אלי חכמון. ברני ארדוב
ורמוט התלונן לחכמון, אבל בסוף קיבל ממנו פנדל/ברני ארדוב

דומב המאושר סיכם: "היה מהנה וקשה. זה ניצחון מתוק, אבל היום זה הלך מאוד מהנה וטוב בהתחלה. היה כדורגל כל כך יפה וכל כך נעים, שמח שידענו לנצל את הטעויות של היריבה, אבל היינו יכולים להבקיע יותר. התוצאה משקפת. היינו עדיפים עליהם וזה לא פשוט, כי באר שבע קבוצה מצוינת. אמרתי לשחקנים שהדבר שעושה את ההבדל זה רצון. אני לא מכיר הצהרת כוונות. אני רוצה שנסתכל לכל קבוצה בגובה העיניים, לא בשחצנות ולא בפחדנות. התוצאות כבר יבואו. נותר לי רק לשמוח עכשיו".

מן העבר השני, אלישע לוי מאוד לא אהב את ההחלטה על הפנדל המכריע: "המשחק הוכרע על ידי השופט, בפירוש. היה משחק טוב. הכדור פגע בגוף, זה לא פנדל. חבל, כי זו החלטה שהכריעה את המשחק. לא היה לנו זמן להגיב. היה לנו משחק טוב, שתי קבוצות טובות רצו לנצח. חבל שצריך לדבר על השופט בסיום. הקבוצה משקיעה, הקהל בא בהמוניו מבאר שבע. היינו ראויים לנקודה ויכולנו גם לנצח. נמשיך הלאה, נעשה את הדברים כמו שאנחנו רגילים ונקווה שיהיה טוב יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully