וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: 1:1 בדרבי בין מילאן לאינטר, 200 שערים לדי נטאלה

מנז (23) כבש שער נהדר מהאוויר, אבל אובי השווה (62) בבכורה המחודשת של מאנצ'יני כמאמן הנראזורי. די נטאלה הגיע ל-200 שערי ליגה בתיקו של אודינזה, 3:3 משוגע בין נאפולי לקליארי

רוברטו מאנצ'יני מאמן אינטר. רויטרס
כבר יש שיפור. רוברטו מאנצ'יני/רויטרס

המחזור ה-12 בליגה האיטלקית החל בשבת עם ניצחונותיהן של המוליכות יובנטוס ורומא, אבל הסיפור הגדול היה הערב (ראשון) בדרבי דלה מדונינה בין מילאן לאינטר, שנפרדו ב-1:1 בבכורה המחודשת של רוברטו מאנצ'יני כמאמן הנראזורי. עוד לפני כן, אנטוניו די נטאלה הגיע ל-200 שערי ליגה ב-1:1 של אודינזה מול קייבו, נאפולי סיימה ב-3:3 משוגע מול קליארי ופארמה האחרונה הסתבכה עוד יותר עם הפסד ביתי 2:0 לאמפולי. תשעה משחקים ואף לא ניצחון ביתי אחד. רק גנואה תוכל לשנות את הסטטיסטיקה מחר מול פאלרמו.

ז'רמי מנז שחקן מילאן כובש מול אינטר. רויטרס
יופי של גול. ז'רמי מנז/רויטרס

מילאן - אינטר 1:1

הקדנציה השנייה של רוברטו מאנצ'יני באינטר נפתחה עם הופעה טובה ונקודה בדרבי דלה מדונינה ה-161. המאמן החדש-ישן של הנראזורי שינה את השיטה, העביר את הקבוצה לשחק עם ארבעה בהגנה וראה את שחקניו מגלים אופי וחוזרים מפיגור. מילאן כבשה כבר במצב הראשון שלה עם ביצוע נהדר של ז'רמי מנז, אבל ההגנה שלה הייתה פגיעה עם אדיל ראמי כמגן ימני וכריסטיאן ספאטה במרכז. דייגו לופס עמד בפרץ, עד שהבלם הקולומביאני שלו ביצע טעות קשה בדקה ה-62, אותה ניצל ג'ואל אובי הניגרי כדי לקבוע חלוקת נקודות בסן סירו. מילאן חזרה למקום השביעי עם 18 נקודות, אינטר עם 17 במקום התשיעי.

בדקה התשיעית מאורו איקרדי היה חייב לסדר לאינטר יתרון אחרי שניצל טעות קשה של סולי מונטארי, אבל החלוץ נעצר על ידי דייגו לופס באחד על אחד. למרות הבעיות בהגנה, מילאן כבשה ראשונה. סטפן אל שעראווי העביר כדור רוחב משמאל בדקה ה-23 ומנז שם את הרגל ומהאוויר מצא את הפינה הרחוקה כדי לקבוע 0:1 נפלא למילאן. דייגו לופס חזר לעבוד במחצית השנייה, כשבדקה ה-54 רשם הצלה כפולה במהלך ערבוביה ברחבה. אינטר הגבירה את הלחץ ובדקה ה-62 השיגה את השוויון המוצדק. אובי הצעיר קיבל מתנה מספאטה ובעט שטוח לפינה מ-18 מטרים כדי להשוות עם שער הבכורה שלו בסרייה A. אחרי שפרננדו טורס החלש יצא, אל שעראווי הגיע למצב קורץ, אבל לבדו מול סמיר הנדנוביץ' בעט למשקוף והחוצה בדקה ה-75. ארבע דקות לאחר מכן, משקוף בצד השני, כשאיקרדי בחצי יעף שלח כדור שליטף את הקורה העליונה. ההזדמנות האחרונה במשחק הייתה של המחליף אנדראה פולי, שבעט כדור שפגע בשחקן אינטר וחלף ליד הקורה בתוספת הזמן. חלוקת נקודות בסיום.

עוד באותו נושא

חזרה בשאלה: רוברטו מאנצ'יני ואינטר שוב יחד

לכתבה המלאה
ג'ואל אובי שחקן אינטר חוגג. רויטרס
שער בכורה בטיימינג מושלם. ג'ואל אובי/רויטרס

נאפולי - קליארי 3:3

אחרי שלושה משחקים ללא ספיגה (לראשונה בעידן רפא בניטס) הגנת נאפולי קרסה מול הקבוצה המשוגעת של זדנק זמאן והייתה שותפה ל-3:3 דרמטי. גונסאלו היגואין קיבל כדור ארוך מפאוזי גולאם ופתח בדקה ה-11 והשוויצרי גוקאן אינלר הכפיל בדקה ה-30 עם בעיטה מדויקת מ-28 מטרים, אבל ויקטור איברבו עשה צחוק מהגנת המארחים (38) ודייגו פריאס הרשית מקרוב (47) כדי להחזיר את קליארי לעניינים. ג'ונתן דה גוזמן העלה את נאפולי ל-2:3 בדקה ה-62 עם נגיחה יפה אחרי הרמה של כריסטיאן מרג'ו, אבל בחלוף חמש דקות קאלידו קוליבאלי ביצע טעות קשה ואפשר לאיברבו לבשל לפריאס הברזילאי שהשלים צמד. נאפולי שלישית, רחוקה כעת שש נקודות מרומא השנייה ותשע מיובנטוס המוליכה.

דייגו פריאס שחקן קליארי מול חוסה קאייחון שחקן נאפולי. Maurizio Lagana, GettyImages
צמד במשחק הדרמטי בנאפולי. דייגו פריאס/GettyImages, Maurizio Lagana

אודינזה - קייבו 1:1

היום הגדול של אנטוניו די נטאלה. בגיל 37, החלוץ הבלתי נגמר של אודינזה ציין גול שביעי העונה, ובעיקר חגג שער 200 בקריירה במשחקו ה-400 בליגה האיטלקית. די נטאלה דחה את הפרישה שלו כדי להגיע ל-200 שערים, ובתוספת הזמן של המחצית הראשונה עמד במטרה כשבעט עם הפאלש ברגל שמאל מ-12 מטרים לרשת של אלבנו ביסארי הוותיק. הוא השביעי בהיסטוריה של הסרייה A שהגיע ל-200, ועוד שישה שערים יאפשרו לו לחלוף על פני רוברטו באג'ו המדורג שישי. לצערו, קייבו ידעה להגיב והשיגה נקודה עם שער של איבן רדובאנוביץ' בדקה ה-74.

אנטוניו די נטאלה שחקן אודינזה חוגג שער 200 בליגה. AP
אליל. אנטוניו די נטאלה/AP

משחקים נוספים:

צ'זנה - סמפדוריה 1:1
לצ'זנה: סטפנו לוקיני (60). לסמפדוריה: קונסטנטין ניקה (77, עצמי)

ורונה - פיורנטינה 2:1
לוורונה: ניקו לופס (39). לפיורנטינה: גונסאלו רודריגס (16), חואן קואדרדו (62)

פארמה - אמפולי 2:0
לאמפולי: מתיאס וסינו (45), פרנצ'סקו טבאנו (56)

טורינו - ססואולו 1:0
לססואולו: אנטוניו פלורו פלורס (87)

גונסאלו רודריגס שחקן פיורנטינה. Mario Carlini / Iguana Press, GettyImages
השתיק את אוהדי ורונה. גונסאלו רודריגס/GettyImages, Mario Carlini / Iguana Press

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully