וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אזברגה: "אם אוהדים שלנו היו מקללים, המשטרה הייתה מפרקת אותם"

22.11.2014 / 12:40

מאמן בני לוד סלימאן אזברגה חלק בדף הפייסבוק שלו את החוויות מהמשחק נגד בני יהודה, במהלכו הוא ושחקניו ספגו קריאות גזעניות: "עברנו חוויה שלא תיאמן במדינה שטוענת שיש בה דמוקרטיה"

אוהדי בני יהודה. ברני ארדוב
אוהדי בני יהודה/ברני ארדוב

אחרי המשחק הסוער בבלומפילד, בו ספגו שחקני בני לוד קריאות גזעניות חריפות מאוהדי בני יהודה, מאמן הקבוצה סלימאן אזברגה פרסם אמש (שישי) סטטוס בדף הפייסבוק שלו, ובו חלק את חוויותיו מהמשחק, אשר במהלכו ספג קללות והושלכו חפצים לעבר היציע בו ישב הבעלים של המועדון אבו סובחי.

"עברנו חוויה שלא יאומן, שבמדינה שטוענת שיש דמוקרטיה", כתב סלימאן אזברגה, "20 דקות לפני המשחק אוהדי בני יהודה מקללים אותנו שבאמת לא נעים לי לומר לכם איזה קללות אבל אני אגיד לכם מה בדיוק אמרו ערבים מחבלים ומוות לערבים ומחמד מת ועוד ועוד ועוד קללות מהסוג תוסיפו יריקות וזריקת חפצים לעבר הבעלים ולשחקן הפצוע של לוד מחמוד עבאס". בהמשך כתב אזברגה שגם במהלך המשחק ספגו הוא ושחקניו קללות. "במשך 45 דקות של המשחק המשיכו לקלל ולהוסיף בקללות מענין אף אחד לא ניסה לעשות משהו בעניין ותפתעו לשמוע שרוב השוטרים ( יסם) עומדים אצל אוהדים שלנו גועל נפש".

סלימאן אזברגה מאמן בני לוד. ברני ארדוב
"אף אחד לא ניסה לעשות משהו בעניין". אזברגה/ברני ארדוב

"אם אוהדים שלנו היו מקללים כך המשטרה שהייתה במגרש הייתה מפרקת להם את את הצורה ושתבינו כלום לא נעשה לאוהדי בני יהודה וזה הבושה הגדולה ואתם יודעים מה אם סכנין הייתה אחת משתי הקבוצות התל אביבית והייתה מעורבת ואוהדים שלה היו יורדים למגרש תאמינו לי היו מפרקים לסכנין את הצורה אנחנו רואים איזה עונש קיבלנו שתי הקבוצות נורא מצחיק העונש ויש סיכוי שיבטלו להם אותו איפה השווין בחיי", כתב אזברגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully