וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמבו: אליס שלזינגר זכתה באליפות העולם

שלזינגר השלימה זכייה שנייה ברציפות בענף הלא אולימפי אחרי ניצחון משכנע 1:2 על אולגה מדבדובה הרוסייה בשחזור הגמר מהשנה שעברה. עוד לפני כן היא ניצחה יריבות מבולגריה ומונגוליה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לפחות בתחום הסמבו היא ממשיכה לעשות חיל. שלזינגר על הפודיום/מערכת וואלה!, צילום מסך

אליס שלזינגר אמנם לקחה צעד אחורנית בפעילות הג'ודו שלה ועדיין לא ברור האם תצליח למצוא מדינה שאותה תייצג לקראת ריו 2016, אבל לפחות בתחום הסמבו היא ממשיכה לעשות חיל, והיום (שבת) היא זכתה בפעם השנייה ברציפות באליפות העולם (64 ק"ג) שנערכת ביפן אחרי ניצחון על אותה יריבה שאותה הכניעה בשנה שעברה, הרוסייה אולגה מדבדובה 1:2.

כמו בגמר בשנה שעברה, גם הפעם שלזינגר, הנתמכת על ידי התאחדות "אילת", הפגינה קרב טקטי כדי להיזהר מיכולות הקרקע המצוינות של יריבתה. שלזינגר ביצעה הטלה אחת בתחילת הקרב והטלה נוספת לקראת סופו. הנקודה שהשיגה הרוסייה הגיעה בעקבות עונש כפול נגד שלזינגר.

עוד קודם לכן בקרב הראשון שלה, שלזינגר פגשה את ווניה איבנובה הבולגרייה בשחזור של גמר אליפות אירופה בו ניצחה הישראלית. הבולגרייה הובילה 0:1 בגלל עונש שספגה שלזינגר, אבל הישראלית לא נבהלה והפכה את הקרב עם הטלה של שתי נקודות וביצעה שתי הטלות נוספות שסגרו 1:10 נאה.

בחצי הגמר שלזינגר פגשה יריבה מונגולית חזקה, ג'ודוקא אולימפית בעבר שהתחרתה בבייג'ינג 2008 ומתמחה בעיקר בתרגיל אחד המשלב תפיסת רגל והנפה. שלזינגר שוב הייתה עם ידה על העליונה והשיגה ניצחון שני השנה מול היריבה החזקה עם 0:1 בקרב שהיה טקטי וזהיר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יח"צ/מערכת וואלה!, צילום מסך

אליס שלזינגר אמרה לאחר הזכייה: "אני שמחה מאוד על הזכייה היום בתחרות. מעבר להישג הספורטיבי זו גאווה גדולה להביא מדליית זהב לישראל בפעם השנייה. אני נרגשת לשמוע את התקווה כשאני על הפודיום, זה נותן לי גם תקווה אישית וגם תקווה לאומית ואני מודה לאיגוד הסמבו ולהתאחדות אילת על התמיכה וההזדמנות להגיע להישגים האלה. כעת אני נושאת את עיני לאתגר הבא, האולימפיאדה האירופאית שתתקיים בקיץ 2015, ומקווה להגיע לשם בכושר שיא".

נשיא התאחדות "אילת", אריק קפלן: "מדובר על ספורטאית משכמה ומעלה שזוכה בפעם השנייה כבר בתואר עולמי לצד התואר האירופי שבו היא מחזיקה. אני שמח שאליס הינה חלק מהתאחדות 'אילת' ושיש לנו את האפשרות לסייע לה כך שתוכל לשמור על מקומה בצמרת הספורט העולמי, ושתוכל להמשיך ולהביא הישגים וכמובן כבוד רב למדינת ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully